kul

Så. Jag är hos min kusin... Ska hämta Cola. Hennes gigantiska hund emon har kissat en gigantisk pöl på golvet. Jag kliver i det, kastar av min strumpa och sätter foten i diskhon. Min kusin kommer in och börjar skura. I min panik sätter jag mig på stolen vid bordet och lutar mig över bordet. Sedan hör jag ett knak och som i slowmotion kollar jag förtvivlat på min kusin medans bordet brakar ihop. Jag gör ett desperat försök att dämpa fallet och lyckas då placera min hand i kisspölen. Så där ligger jag. På golvet i världens skrattanfall, och min kusin skrattar åt mig. Och jag säger ynkligt : jag har kiss på handen, och fortsätter sedan att dö av skratt. WELL GOOD FUCKING WEEKEND THEN. (Den andra bilden är ersättar bordet, ca 2 dm högt) GRACIAS

Kommentarer
Postat av: Albin

Hej!

Ursäkta att behöva störa med en kommentar i din blogg, men jag hittade inte din mailadress någonstans. Skicka gärna ett mail till min mailadress då jag gärna skickar över ett förslag till dig (musikrelaterat).

Allt gott,
Albin.

2014-01-12 @ 10:15:58
Postat av: Amanda<3

HAHAHAH!!

2014-01-12 @ 13:04:52
Postat av: jag

skrev till Frösö livs men dom kände inte Melin .

2014-01-12 @ 22:14:14
Postat av: Unis

Liknar ett Teaksoffbord som nån gammal släkting hade på den gamla goda tiden, stabila och vackra.

2014-01-13 @ 18:10:26
Postat av: Anibanani

Jag skrattar fortfarande.

2014-01-21 @ 22:37:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0