Q//A

Hyffsat spännande! :O 
Stort grattis! :) 
Och måste fråga: Har du så man kan följa dig via twitter, instagram etc etc? Hade varit roligt! Lycka till framöver!
Svar; Ja det är skitkul! 
matildameliin på twitter
matildameliin på instagram! kram påre!

Oj så fin du är, och jätteduktig i idol! 
Är du med i en gymnasieförening? :)
Svar; Men tack så hjärtligt ;) Det är jag icke!

Grattis Grattis i idol och lycka till! 
Kan du inte lägga upp den där videon senare här? :)
Svar; Tack som fan, jo här är de senaste! :)
mitt solo
Gruppframträdandet 
Min del av chorus line

Tjena! Kul att du uppskattade min förra kommentar och att du har ungefär samma syn på Farbror Bagge som jag. 
Stort grattis!Nu tar du det här, inte många kvar men tufft som f*n. Lycka till! 
När spelades slutaudition in? Under sommaren eller bara nån vecka efter din audition?
Svar; Jo tror han lyckas ganska bra med att uttrycka sig på det sättet, goa fabror bagge! ;) 
Slutaudition spelades in nångång i mitten av sommaren, om jag kommer ihåg rätt! 

har du några sånger som du kan lägga ut på youtube (några fler) ? Tänkte slänga ihop en ny musiklista till bilen nämligen...
Svar; Gör det endast om du kör en audi ;) Nej men jag är som lite dålig på att lägga ut videos.. Får la jobba på det! Nu när jag fått låna en redig kamera av skolan, så varför inte! Haha härlig du är! 


Snygg effekt, kan du dela med dig av dina appkunskaper??
Svar; Just de appar som jag använder till redigering är VSCOcam och Aviary, och sedan pic collage! 


Hur lång är du? :)
Svar; Etthundrasextiosju centimeter från marken ;)

Hej! Vad har du för gitarr? Vilket märke? :)
Svar; Tjenare! Det är mina käre lillebror som äger den svarta gitarren som jag sökte med, och den är förtillfället uppe i vår stuga, så har faktiskt ingen aning om märket! Rätt så basic gitarr, ingen speciell egentligen :)

Sjukt nice att du både sjunger och kör fotboll! Jag lirar själv och undrade bara vilket lag och ålder du spelar i? 
Grattis till platsen i Idol :)
Svar; Jo det är ju kul med lite variation! Spelar i Frösö If damlag! Tack så grymt mycket :)

Hej du! Först får man gratulera till att du gått vidare till livesändningarna vilket egentligen inte var någon skräll. Sen vill jag bara påpeka att du är nåt oerhört vacker på alla sätt och vis, du verkar bara vara en helskön brud! Min röst i din fortsatta idol resa kan du räkna med, den vann du redan när du klev in i auditionrummet med kransen i håret. Stort lycka till framöver, puss och godnatt.
Svar; Bara wow, tacktacktack. Tar åt mig av vart enda ord ska du veta! Kram!!!

Ville bara säga att det var jag som gjorde att Oscar zia började följa dig på instagram! Haha :)
Svar; Shit! Fick ett spel där och var tvungen att gå in och kolla, fan va häftigt! :D

Hur hittar man dig på Facebook? :) du är grym på idol, fortsätt glänsa, ha det bäst!
Svar; Man söker på mitt namn, vet som inga andra sätt faktiskt! Tack, ska göra mitt bästa, kram! :)










Kommentarer
Postat av: emilia

Bloglovin byte? ♥

2013-09-12 @ 17:59:56
URL: http://fames.se/emiliablomqvist
Postat av: Emma

STORT GRATTIS!! Du är verkligen bäst Matilda, hoppas du går långt jag kommer rösta på dig och Kevin och hoppas på er i final! Stort lycka till på måndag och oroa dig inte, alla dina fans kommer rösta vidare dig! :)

2013-09-12 @ 22:19:30
Postat av: Jeppe

kan alla lugna sig lite? Ni förstör hennes blogg. Ja, vi alla vet att hon är super vacker och asgrym men ni behöver inte bomba och förstöra hennes blogg, tack.

2013-09-13 @ 04:01:02
Postat av: Therese

Min favorit i idol !!!! Så sjukt bra är du :)

2013-09-14 @ 13:15:50

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0