Som en dröm

Sjukt snygga kläder från DM RETRO, guess what i'm wearing tomorrow ;)


Kommentarer
Postat av: Vad säga

Alla 17-20 åringas flickvän in dreams. The Matilda girl of dreams.

2013-10-04 @ 01:59:53
Postat av: jadu

Du e tuff som streetar på som juryn säger . Men men men du lilla söta du har din stil men måste köpa juryn sen efter det kan du ösa på. Gråt inga tårar du är så speciell att halva Hawaii gillar dig. Kram pau dig.

2013-10-04 @ 20:57:20
Postat av: D

Ser att sakib stöter på dig! :o inte bra du är min babe ju!

2013-10-04 @ 21:26:46
Postat av: kartsten

Du e fan i mig ingen country sångerska. Dom i juryn sucks. Du eeeee topp tre.

2013-10-04 @ 21:26:49
Postat av: lisa

Snygg tröja du hade på idol, den passade sången och hon kändisen !!

2013-10-04 @ 21:44:13
Postat av: Melin

Du var grym idag, som vanligt, och du är vacker som en solnedgång alla dar i veckan. DESSUTOM har du redan mitt efternamn så det behöver vi inte bråka om när vi gifter oss ;-)
Fortsätt vara awesome! Melin forever! ;-)

2013-10-04 @ 22:00:02
Postat av: Utsööt

Tyvärr ligger du runt 8 9 men det går att ändra på. Roxette ballad i din stil bör va en väg att gå, eller Robyns, dock inte Heartbit med lite text. Röstar på Roxette låt, dra ner tempot o gör lite Rihanna röst stuk så dom där tre B:na blir tysta. Thrift Shop var lite bättre än kvällens låt men du kan så mycket bättre, att sen säga att Elin som ungefär sjunger samma låt är mycket bättre duger inte från juryn då hon vickar på höften medan du kör lite mer glad girlie, i samma klass. Älskar när du säger Pockit o slår på fickan förre veckan. Kevin har svärmors dröm ögon och du har dom också det behövs mer kärlek till kameran bara , stå still så folk hinner se den ljuva Matilda. We always love you darling som Babsan skulle sagt. Vit blus o svart kjol ser bäst ut på dig, då liksom tycker man synd om dig o röstar som attan. Vulnerable som Rosxette sjunger, kanske nått för dig.

2013-10-05 @ 00:58:58
Postat av: kalle

Lyssnade på Superhero med Lloydskan, varför i hela fridens namn körde du inte den i hennes slow takt, då hade folk kissat på sig. Helt perfekt för dig men du twistade upp den, jädrans envis tjej. Dom här låtarna vill jag ha på en skiva sen, man får lite pondus av att du är envis. Du har en musiksmak som vissa behöver uncover för att man skall förstå.

2013-10-05 @ 01:20:10
Postat av: Anonym

Hej Matilda! Har inte sett dig i idol på två veckor nu...jag undrar lite vart du håller hus för jag vet att du finns där. Nej men det jag försöker att säga är att jag tror du har tagit vatten över huvudet. Jag tror att du skulle tjäna på att hitta tillbaka till dig själv, den oskyldiga, vackra lilla tjejen med blommor i håret.
Det var lite tankar från mig, jag vill ju att du ska vinna det här! hur som helst vet du att du har min röst, och det ända sen din audition då du vann mig. Ha det gott :)

2013-10-05 @ 02:39:36
Postat av: Moa

Vilka läskiga kommentarer du får ibland. Tänkte bara fråga var du har köpt den svarta klänningen som du hade för några veckor sen? :)

2013-10-05 @ 10:15:29
Postat av: Tant Ida i Te shopen

Goa tösabit alla här i shopen röstar på dig. Sjung Abbas when I kissed the teacher så blir min man glad.

2013-10-05 @ 14:08:52
Postat av: Martin Bertilsson

Grymt snygg igår.... Hetast av alla

2013-10-05 @ 17:16:21
Postat av: Kalle

Inte fan skall du bry dig om idioternas stryk ord, du är du, låt det förbli så. Du är en rar ärta med pondus o en bra röst. Man kan inte bara stå o waila Rihanna hits det finns mer, tydligen kollar inte juryn på sin Ipad utan blundar o kör shuffle. Vi är med dig, är du? High five goaste.

2013-10-05 @ 19:42:50
Postat av: sofie

Jag förstår att du blev ledsen och tog illa upp för min kommentar, eftersom att du inte accepterade den. Är ledsen över de, ville bara hjälpa till. Glöm inte att jag hejjar på dig som tusan! :)

2013-10-05 @ 23:22:29
Postat av: sofie

Hej min absoluta favoritidol!

Jag har hejat på dig sedan start - du har såååå grymt vacker röst och jag kan verkligen se dig som en topp-artist med asbra låtar i framtiden. Jag hoppas verkligen att du tar hem hela skiten! :D

Däremot måste jag tyvärr säga att jag håller med Mr Bard... Du måste välja rätt i din väg som artist - att vara den ödmjuka snälla tjejen som folk relaterar till som kör pop låtar om betydelsefulla grejer eller va dendär tjejen (med kanske lite för mycket självförtroende och för lite approachabillity) som kör kaxiga låtar...

Personligen ser jag vilken FETT SKÖN tjej du är MEN det kanske de svenska folket inte ser. Jag tror att du kan köra dom låtar du vill göra som artist när du vunnit Svenska folkets hjärtan.

Massa kramar till dig Matilda! Var inte ledsen över att det inte gick vägen i Fredags - vi, dina fans, stöttar dig NO MATTER WHAT! :)

Puss på rej!

2013-10-06 @ 01:42:56
Postat av: Varför

skall vi välja eller nån annan, Matilda är en intelligent tjej som gillar lite dirty rap and pop, why change. Trist när inte Thrift går hem. Sen att hon sjunger som en GUDinna är ju ett plus.

2013-10-06 @ 17:15:09
Postat av: Anonym

Kalle! Det var den versionen hon egentligen ville sjunga , men hon fick inte!!!

2013-10-06 @ 18:32:53
Postat av: kalle

Afan stackars Melin medan andra sjunger rakt av. Jädrans fräck stil på Matilda. Nu är man nyfiken om det blir Robyn eller Roxette eller Skifs ugachacka. Helst lite rap så Bard tappar hakan. Kiss and hug MM.

2013-10-06 @ 20:29:57

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0