Sånt som gör mig glad


Det finns en blogg om idol med inriktning meliners, eller meloners som jag kallar dom 😉 Som skrivs av en väldigt insiktsfull och intelligent människa. Får alltid nya bra perspektiv när jag läser denna blogg, den ger mig ny energi, blir alltid väldigt glad när jag läser de välskrivna texterna. Detta är en stor del av anledningen till varför jag är med i idol, jag vill påverka och beröra människor. Och att någon i hela världen någonsin skulle sitta och skiva såhär om mig, det trodde jag nog aldrig. Så tack till dig din lilla filur, och tack till alla andra vackra fina människor där ute som alltid förgyller mina dagar. 

Kommentarer
Postat av: Adam

På fredag går du vidare, har alltid gillat Agnes och tror att låtvalet blir perfekt för dig :D Du är en grym sångare, du och är vacker och söt :)

2013-10-25 @ 10:27:58
Postat av: Frida Karlsson

Kul och inspirerande att följa dig i Idol och lika kul att följa dig på din fina blogg.Lycka till ikväll!

2013-10-25 @ 12:43:51
URL: http://kahlokarlsson.blogg.se
Postat av: Oglakjovic

Det här blir skitkul. Fyfan vad du är bra. Kör hårt.

2013-10-25 @ 12:51:06
Postat av: 099-41408

När snödroppar brista ut i skratt
Då är det vår i varje buske o snår
Men ikväll skall vi rösta
Alla MelinMelon lovers.
From Dusk to Dawn
Sen är vi walking deads hela helgen

2013-10-25 @ 13:09:11
Postat av: Jazz kvartetten

Ikväll gäller det igen, hjärtat skall pumpa mellan hopp o förtvivlan, det skall ringas o käkas rostbiff med potatissallad. Man skall inte säga att Matilda jazzar vidare, hon skall söka sina toner i ett varierat musik landskap, så de så. Skit på er BaggBard ikväll telletubbas det inte.

2013-10-25 @ 16:08:11
Postat av: Tobias Paulsson

Idag ska jag göra som fan på dig och Elin och hoppas, hoppas, hoppas ni få stanna.
Kram

2013-10-25 @ 17:02:05
Postat av: Wrong Turn

Lugnare andning egot framme love you honey du med ditt fina street inglish o faboulösa uttal. Sammets ögon. Sömniga sexiga smile. Du o Kevin intog mittfältet tog ner moståndarna.
Super Klem.

2013-10-25 @ 21:43:29
Postat av: Namn

Tänkte innan att hoppas, hoppas verkligen nu att det blir en revansch för dig. Satt och höll tummarna innan men när jag såg din styling visste jag att det skulle gå bra. Smakfullt och oerhört vackert. Sen sjöng du ju fantastiskt också, men det visste man ju redan innan att du skulle göra. Kraftfullt, rent och gripande. Helvete vad bra du är.
Hoppas verkligen att du läser det här. Juryn hade dock helt rätt i att det skulle vara nice med lite attityd nästa vecka - dock INTE street/Elinattityd som i Thrift Shop, utan snarare Erik Rapp/Loreenattityd - du har ju självförtroendet, du behöver bara visa att du själv förstår hur bra du är. Svenska folket har redan förstått.

2013-10-25 @ 22:53:32
Postat av: Markus

Du är bäst bäst BÄST!!!! Ska du skriva autografer i östersund någon dag? Min son vill ha det i födelsedagspresent!

2013-10-25 @ 23:20:40
Postat av: Ida

Hej Matilda! Du har så himla vackra ögon! Din blåa ögonfärg är to die for! Men jag upptäckte oxå vilka snygga bruna linser du haft tidigare. Jag har själv blåa ögon och skulle vilka variera mig lite så jag undrar vart du köpt dina bruna linser? Jätte tacksam för svar! Och Lycka till i Idol! Kram Ida

2013-10-25 @ 23:31:45
Postat av: anna

SNÄLLA. Kan du snälla sjunga Lana Del Rey nästa fredag? Hennes låt National Anthem skulle passa dig perfekt, med tanke på att ni ska ha ett större band på fredag. Om du söker på hennes låt och lyssnar på live versionen så fattar du vad jag menar.


Snälla ta lana del rey, de vore så coolt om någon utav er tjejer skulle välja hennes låtar, eftersom det ska vara nutida artister !!!!!!!!!!!!

dessutom skulle det passa perfekt eftersom juryn efterfrågar mer självförtroende/attityd från dig, det vore perfekt med lana del rey eftersom det inte blir street aktigt, utan det blir nutida och modernt.

2013-10-25 @ 23:42:32
Postat av: Anonym

Är du vänsterhänt?

2013-10-26 @ 00:11:27
Postat av: Dukes walk

Lyssna på Frank Sinatra, Nat King Cole o hur dom gör sen med din fina USA rap and swing röst och hesheten och vandringen i toneran. Men skall det va moderna låtar med jazz feeling blir det ju värre. På Youtube sjunger Sara S med ett band, ojojoj kolla på det o ta in allt. En go bas inledning o knäpp med fingarna. Självförtroendet kommer när du känner dig färdig och får till allt. Just wait.

2013-10-26 @ 00:29:47
Postat av: Tant Gertrud

Bengt o jag har dansat hela natten till Fnykke waltzen, nu har vi ätit kassler från förra veckan med mos, härligt, jo skulle bara säga att vi håller på dig här på himmet. Big Bandh låter ju som en räv bland hönsen, en passande uppgift för Ella Matilda Fritz Gerald, nu är de Agnes som Thure gillar och kaffe med korv.

Lycka till sötnos. G

2013-10-26 @ 19:29:29
Postat av: Zlevin

Skall du sjungar Super trouper, ok. Bra melodi. Eller så ljuger Meliners bloggen.

2013-10-27 @ 01:24:42
Postat av: njunior97

Vrf svarar du nt snälla följ mig på instagram?:(

2013-10-27 @ 01:39:50
Postat av: Frida

Är det något mellan dig och oscar zia? :)

2013-10-27 @ 06:35:49
Postat av: typer

Är det något mellan dig och hösten? Känns så. Mys rå luft.

2013-10-27 @ 12:56:44
Postat av: Tyst här

Spelar hon också fotboll, gumman? Kickar lite boll hette det väl?

2013-10-27 @ 16:32:45
Postat av: Amanda Lundkvist

du är så sjukt bra på att sjunga :D

2013-10-27 @ 23:24:03
URL: http://mandacecilia.blogg.se/
Postat av: Åkte inte Miriam ut

Matilda kom tillbaka!

2013-10-28 @ 15:30:03
Postat av: Olle

Är bloggen nedlagd?

2013-10-29 @ 00:36:14

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0