But I know i'm still learning, I know i´ll keep growing


Istället för att känna självömkan, så vill jag bara passa på att istället hylla en fantastisk person, sångare och inte minst vän. Jag grät som en hulkande bäbis. För att just min Sara, min omtänksamma underbara Sara.. Får lämna tävlingen. Det värmer såklart när jag ändå har i åtanke att det kommer gå galant för denna kvinnan ändå. Men fan Sara, fan vad du är bra. Du har något alldeles eget, det är såna som dig dom skriver om i historieböcker. Vi ses snart igen min vackra vän❤️ Tack för ikväll också, tack för att ni fortfarande är med mig. Hade velat kramat om varenda en av er, sköt om er nu.

 

(Wrajtin da säme thäng som på insta in ma blog yäs, ajm lat<3 kram)


Kommentarer
Postat av: Namnet är oviktigt

Trodde du hoppade av, det stod nått om det. Herregud. Har sett alla idol o sett många få stryk som sen blivit bättre medan vinnaren ofta blir noll förutom speciella Agnes. Agnes var mer än kass i minst 5 kvällar och blev bäst med vinnar låten, sen sjöng hon på varuhus i flera år till diskoskivan kom, nu är det segt igen o hon blir säkert stjärna i Så mycket bättre.
Nu när Sarorna försvunnit blir det du mot världen, 17 år man måste få prova sig fram, den som är klar i idol vid första tävlingen blir aldrig något. Gör som Kevin låtsas som du spelar fotboll o bara le.
Försök fixa en mentor i veckan, nån du kan lägga alla känslor på o intryck. Det skall min själ tv4 fixa fram o man deppar.
Sen är det juryns grej att såga nån, dom väljer det lättaste offret, svälj o knyt näven, dom blir aldrig den du är, du är du och kan bli en sensation både i huvet på dig själv och på scen och skiva.
Detta ögonblick kommer aldrig tillbaka, det gäller inte att vinna utan att visa sina känslor och bli omtyckt av folket. Du är ingen Depp Fia, du är du, en stolt 17 åring med livskraft o mod. Sånt mod Sara visade, sånt fin människa, intelligent som en dator, mjuk som ett troll, blir tårögd av kolla hon sjunga. Sicken människa.

Gå in i din bubbla och forsätt på vägen, din väg.

We love you din fina Frösöare.

2013-10-19 @ 23:53:09
Postat av: Anonym

Synd att typ din bästa kompis fick lämna idol.Hoppas bara att du inte åker ut själv nästa vecka matilda.
Hade varit otroligt roligt om du mailade mig.

2013-10-19 @ 23:56:34
Postat av: Antons bror Tilda

Varför i hela fridens namn gömma Stay rösten, Matilda, lyssna på min idol och enormt bra sångerska med fina klanger och hon gör som du, leker med tonerna. När hon sjunger USAs nationalsång, ojojoj. JEWEL, lite country men också annat vanlig rock, hon är i en klass för sig sångmässigt, som du.

2013-10-20 @ 00:40:06
Postat av: Emma

Hej! Skulle bli superglad om du skrev var din klänning kommer ifrån! Riktigt snygg!

2013-10-20 @ 09:34:50
Postat av: Josefin

Du är helt underbar Matilda!! Röstar på dig varje vecka för du har något i din röst som jag älskar, du är unik <3
Du har varit min favorit sen idol började!!!

Kraaaam!!!!!

2013-10-20 @ 10:43:46
URL: http://www.nattstad.se/saadefansforever
Postat av: lille John

Du har varit min idol sen jag föddes, dessutom har jag en blogg som jag jobbar på eller i. Jag älskar dig också och din klänning och ditt hår om det tvättat och utan spray. Jag blir yr av spray. Vänta mamma jag skriver på datorn. Jädrans......

2013-10-20 @ 13:49:28
Postat av: Sara

Såg på Kissies blogg att hon hejade på dig, och att hon fick rysningar av att höra dig sjunga! :)

2013-10-20 @ 15:16:44
Postat av: M

Emma: Idolernas kläder från fjärde fredagsfinalen:

http://www.tv4.se/idol/artiklar/idolernas-kl%C3%A4der-i-fj%C3%A4rde-fredagsfinalen-526170edc459488a1b00000a

2013-10-20 @ 15:17:40
Postat av: Sara

Världens bästa Matilda är vad du är

2013-10-20 @ 17:30:11
URL: http://Sarasangfelt.blogg.se
Postat av: Sara

Jag älskar dig! Kör nu så att det ryker! <3 <3 <3 glöm inte allt jag sa till dig! Jag kommer in till hotellet här i veckan och peppar dig!

2013-10-20 @ 17:31:08
URL: http://Sarasangfelt.blogg.se
Postat av: Bra Sara

Hon behöver en anti jury peppare.

2013-10-20 @ 17:43:46
Postat av: Kudde

Aloha Matilda.
Kan börja med att säga att jag verkligen avgudar dig. Du är en fantastisk sångerska, du verkar ha otroligt bra självinsikt och personlig integritet, och du ser helt fantastisk ut. Ditt hår, ansikte, kläder, kropp, allting. Ta åt dig av det för jag menar det verkligen.

Så till min fråga; jag har läst att du gillar 80- och 90-talsmusik, Cher Lloyd osv, men har du lyssnat på någon äldre musik, typ 70-tal? Bob Dylan, Neil Young, Pink Floyd, David Bowie? Skulle ju vara ascoolt om du hade en rockigare sida, och kanske t.o.m. har kollat in något av det jag räknade upp, dvs. sånt jag lyssnar på!

Askul om du svarar på nåt sätt, bamsekram!

2013-10-20 @ 21:15:37
Postat av: noo neeeed

Hej Matilda.
Du vet meningen "Matilda med blommorna i håret" som hela tiden dras upp av juryn, speciellt Laila med frågan om vart fasiken hon försvunnit. Jag tror inte du förstår vad dom menar, för dom gör det på så fel sätt. Dom sitter där, stilla och kritiserar dig rakt av, dig som nyss gett allt för att dom ska tycka om dig flera kvällar i rad och tror det ska hjälpas och förbättras. Men det gör det inte, hörde dig till och med försvara dig själv till deras hemska kritik med "ja.. det gick bättre på genrepet" NEJ MATILDA!
Det ska du inte säga, du ska inte förlåta dig.
"Matilda med blommorna i håret" är en synonym för "Matilda den självständiga som är så lugn och sjunger så jäkla bra"
DU är bra, du är en gud och du är bäst. Helt klart! Och jag fattar att du börjar ursäkta dig efter hur dom behandlat dig, men stå upp och sjung för att du vet själv att du är bäst. Förklara inte i bloggen eller på instagram varför du var så dålig (vilket du inte är) på fredagarna du fått kritik.
Du är bra, annars skulle folk aldrig röstat så mycket på dig Matilda. Komigen! BLI DEN SJÄLVSTÄNDIGA MATILDAN SOM DU VAR I BÖRJAN. No need to cry, kolla själv. Hur exempelvis bloggen har förändras från början då du mest skrev på svengelska och var ironisk i halva texten, skillnad till nu då du är dödsallvarlig och ska förklara varför du inte gör bra ifrån dig.
skärp dig och gör det till något bra, alla gudar inom musik har alltid haft en nedgång. Det här är din, ta vara på den och gör något jävligt bra av den.
Jag tror på dig, du har fångat mig

2013-10-20 @ 21:58:54
Postat av: noo neeeed

Hej Matilda.
Du vet meningen "Matilda med blommorna i håret" som hela tiden dras upp av juryn, speciellt Laila med frågan om vart fasiken hon försvunnit. Jag tror inte du förstår vad dom menar, för dom gör det på så fel sätt. Dom sitter där, stilla och kritiserar dig rakt av, dig som nyss gett allt för att dom ska tycka om dig flera kvällar i rad och tror det ska hjälpas och förbättras. Men det gör det inte, hörde dig till och med försvara dig själv till deras hemska kritik med "ja.. det gick bättre på genrepet" NEJ MATILDA!
Det ska du inte säga, du ska inte förlåta dig.
"Matilda med blommorna i håret" är en synonym för "Matilda den självständiga som är så lugn och sjunger så jäkla bra"
DU är bra, du är en gud och du är bäst. Helt klart! Och jag fattar att du börjar ursäkta dig efter hur dom behandlat dig, men stå upp och sjung för att du vet själv att du är bäst. Förklara inte i bloggen eller på instagram varför du var så dålig (vilket du inte är) på fredagarna du fått kritik.
Du är bra, annars skulle folk aldrig röstat så mycket på dig Matilda. Komigen! BLI DEN SJÄLVSTÄNDIGA MATILDAN SOM DU VAR I BÖRJAN. No need to cry, kolla själv. Hur exempelvis bloggen har förändras från början då du mest skrev på svengelska och var ironisk i halva texten, skillnad till nu då du är dödsallvarlig och ska förklara varför du inte gör bra ifrån dig.
skärp dig och gör det till något bra, alla gudar inom musik har alltid haft en nedgång. Det här är din, ta vara på den och gör något jävligt bra av den.
Jag tror på dig, du har fångat mig

2013-10-20 @ 21:58:54
Postat av: noo neeeed

Hej Matilda.
Du vet meningen "Matilda med blommorna i håret" som hela tiden dras upp av juryn, speciellt Laila med frågan om vart fasiken hon försvunnit. Jag tror inte du förstår vad dom menar, för dom gör det på så fel sätt. Dom sitter där, stilla och kritiserar dig rakt av, dig som nyss gett allt för att dom ska tycka om dig flera kvällar i rad och tror det ska hjälpas och förbättras. Men det gör det inte, hörde dig till och med försvara dig själv till deras hemska kritik med "ja.. det gick bättre på genrepet" NEJ MATILDA!
Det ska du inte säga, du ska inte förlåta dig.
"Matilda med blommorna i håret" är en synonym för "Matilda den självständiga som är så lugn och sjunger så jäkla bra"
DU är bra, du är en gud och du är bäst. Helt klart! Och jag fattar att du börjar ursäkta dig efter hur dom behandlat dig, men stå upp och sjung för att du vet själv att du är bäst. Förklara inte i bloggen eller på instagram varför du var så dålig (vilket du inte är) på fredagarna du fått kritik.
Du är bra, annars skulle folk aldrig röstat så mycket på dig Matilda. Komigen! BLI DEN SJÄLVSTÄNDIGA MATILDAN SOM DU VAR I BÖRJAN. No need to cry, kolla själv. Hur exempelvis bloggen har förändras från början då du mest skrev på svengelska och var ironisk i halva texten, skillnad till nu då du är dödsallvarlig och ska förklara varför du inte gör bra ifrån dig.
skärp dig och gör det till något bra, alla gudar inom musik har alltid haft en nedgång. Det här är din, ta vara på den och gör något jävligt bra av den.
Jag tror på dig, du har fångat mig

2013-10-20 @ 21:58:54
Postat av: hacke

Texten här uppe påminner upprepning. Det sitter inte som ett smäck ens. Dålig tajming. Fel tonart. Dålig styling.

2013-10-20 @ 22:14:15

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0