aaaand strike a pose


Godmorgon, posar jag eller är det morgongympa ni bevittnar? Int fän vät väl je tänker ni. Nej int je heller. Hur som haver, idag är det rep som gäller, sjunga dansa och allt där emellan. Så just nu sitter jag i våran "nya" loge. Är så otroligt själaglad då de är jättefina efter att så ska de låta varit här hela veckan, men samtidigt lite avundsjuk då det är lyx och flärd när de är här, men själv får man inga fancy speglar och snacks.. JAG VILL HA FANCY JA MED. nej okej jag nöjer mig med en korv från 7 eleven. Fördömt..

Kommentarer
Postat av: Böteslapp

Nu är bilderna helt upp o ned, jag bär min stationära upp o ned eller står på händer men det ok! Korv med mos är godare. Mättar stressade magar. Hau dei.

2013-10-24 @ 10:45:23
Postat av: ja

Det här blir bra! Kom ihåg att du äger! 7Eleven är fett dyrt ju, köp korv på Willys istället, mycket billigare.... ;)

2013-10-24 @ 10:56:43
Postat av: Ikea korv

5 el. 10 spänn

2013-10-24 @ 11:06:21
Postat av: ja

13 spänn på Willys inklusive dricka!

2013-10-24 @ 11:06:48
Postat av: Restaurangen

Får ni ingen mat stackare, bara korv o bröd. Hur går det med skolan eller det Ziar du bara om.

2013-10-24 @ 11:13:55
Postat av: Andningen

Känns ibland eller hörs som att du stress andas i vissa låtar, Sitting on the dock o Thrift Shop, du liksom lever på en inandning ibland, ta några djupa innan du går upp imorgon för Release me är långtonad. Stress är ju bara namnet på detta program, det frågas o babblas o åsikterna flyger o far så det kan inte va lätt o vara ensam med alla Baggar o andra åsiktsmaskiner. Som även Moi har, fan också.

2013-10-24 @ 19:43:03
Postat av: Sara

Hej Matilda! Skriver för dotterns skull, hon tycker att du är jätte duktig på att sjunga. Vill även säga att jag också gick på wargentins skolan( alltså jag mamman) och är från Östersund själv. Lycka till med sjungandet.Jag är utbildad nagelterapeut, så skulle du vilja ha nagelförlängning, så hör av dig, vi bor i Sthlm nu. Mvh Denise och mamma Sara

2013-10-25 @ 22:49:03

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0