Strike a pose.

Gud, Jesus, Allah. Snälla ta mig iväg från denna tristess och allt vad som har med denna gråa stad att göra. Jag vill ha kontrast, färg. Jag vill ha tillbaka de underbara två minuterna på en fredagskväll. Jag saknar Stockholm och 7eleven, att käka korv där. Jag vill så gärna ställa mig på en scen och sjunga för allt jag är värd. Så jag längtar så fruktansvärt mycket till den 23 november då vi åker till Göteborg och spelar!!! Sedan till Malmö den 30! Fy vad kul det ska bli. Och det ska ni veta mina kära, bara för att jag åkt ut ur idol så betyder det verkligen inte att min karriär är över, nej för tusan, jag är ju endast 17 år. Det ska nog ta sig tillslut skall ni se! Håller på att spela in en cover just nu som jag snart slänger upp här! Massor med kramar och önska eder en förträffligt fin måndag. 

Kommentarer
Postat av: du e supergo

Visst har du en framtid

2013-11-18 @ 13:26:32
Postat av: studio

Har en ide som löser allt.

2013-11-18 @ 14:46:51
Postat av: Anonym

när kommer ni till göteborg? vilken tid och plats? vet du om idolerna ska till uddevalla? snälla svara

2013-11-18 @ 14:57:06
Postat av: Anonym

Rätt inställning Matilda, du har framtiden för dig! DU ÄR SÅ TALANGFULL! Kul att ni skall ut på turn'e! Hoppas man får se lite av det på tv. Ser fram emot din cover! Ha det så bra! Massor med kramar till dig med!!!!!!

2013-11-18 @ 17:34:07
Postat av: Anonym

Har ju sett att du saknar de andra idolerna. Nu har du möjlighet att se en av dem, nämligen Kevin på Jenny Strömstedt ikväll! Missa inte det, det tänker jag inte göra! Massa kramar till dig!!!!!!

2013-11-18 @ 17:49:58
Postat av: clara

Brukar aldrig kolla på Jenny men är Kevin med oj oj oj han e Matilda två.

2013-11-18 @ 17:57:46
Postat av: Madde

Hej!
Vad kul att ni kommer till Göteborg! :D
Jag har hört rykten om att det är ändast de idoler som har åkt ut som kommer till Göteborg och Malmö stämmer detta? Isåfall kommer den idolen som åker ut på fredag komma till Göteborg och den idolen som åker ut den 29november kommer den till Malmö?

Sedan har jag en liten annan fråga, efter idol är slut kommer ni idoler åka på "turné" så som ni gör nu till Göteborg och Stockholm? :)

Snälla svara! :D

2013-11-18 @ 18:00:58
Postat av: Anonym

Du kommer säkert inte visa den här kommentaren men huvudsaken är att du läser den.
Det är bra att du har framtidsdrömmar, verkligen. Men om jag vore du så skulle jag vänta tills du gått ut skolan iallafall. För det är verkligen inte kul att se sina kompisar ta studenten och veta att "fan, det där kunde ha varit jag". Så satsa på plugget först gummsan.

2013-11-18 @ 20:19:55
Postat av: Sofia

Hej när kommer ni till Göteborg på lördag? Var är när?

2013-11-19 @ 10:57:29
Postat av: jnienina

Min mamna e ett pig min pappa e ett svin vi skall slaktas till jul. Nöff nöff.

2013-11-19 @ 13:39:44
Postat av: sign

Tv4 nämner inte dig på Gbg eller Malmö giget.???

2013-11-19 @ 13:49:18
Postat av: Studio Melin

Använder du nått program på datorn när du coversar eller bara piano komp o echoe. Vilket Windows har du? Har en musikprogram med rubbet som kan skickas till dig eller så går du in på Magix.com och tar hem Magix musik maker pro i en månad, gratis med instrument, synthar, tar ut ackord, 96 spår helt otroligt. Mycket roligare med hel studio. Går även att göra musik videos där.

2013-11-19 @ 17:25:47
Postat av: Farapataket

Tror du kommer läsa detta så de skulle typ vara rätt trevligt om du la till mig på snapchat😂 om du inte tror de skulle vara trevligt kan du ju alltid tvinga någon av dina hipster-kompisar med tyg i håret att lägga till mig först så kan dom informera dig om att jag typ kan vara västa Göteborgs goaste grabb!

PS. Kom på att de kan vara en fördel att skriva min snapadress också: farapataket

2013-11-19 @ 23:19:08
Postat av: om du vill gifta dig

Om du vill gifta dig med min morbror i Pakistan så skulle släkten bli glad där. Hans tält är stort och han 250 får som
Vallar o klippas matlaging och sopning. Han 61 men stark gillar som du Allah korv Han har Packagram och sheepbook.du får gärna sjunga där. Svara snarast.


2013-11-20 @ 11:07:45

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0