Q/A part two.

Förstått att du gillar korv, vet stans bästa grill, kanske får bjuda på en grillad nån dag? kanske med rostad lök på om du gillar de ;) ?
Svar; klicka här för svar (jorååå, det kan du, en och annan körv slinker väl alltid ner)

Är du på G med jens? Han pillar i ditt hår på vissa videos
Svar; Hårstylister blir också ihop med alla vars hår dom tar på, så ja. Nej men han är som en bror för mig, så nono.

Har du något smeknamn som folk kallar dig för?
Svar; Blir kallad allt förutom mitt egna namn, har lite identitetsproblem pga det...

Vad är meningen med livet enligt dig?
Svar; vitsen kommer på slutet, sen utöver det är denna video ganska tråkig.


Vad är det mest romantiska någon har gjort för dig nån gång?
Svar; tagit på mig ögonbindel och fört mig till platsen vi träffades för första gången. Det var väldigt fint gjort!

När ska du göra magnetröntgen på knät då? Du gick ju väldigt bra för att ha fått knät ur led i tisdags... Jag har gjort samma och hade aldrig kunnat ens gå på benet sådär nära inpå.. Bra läkkött! ;)
Svar; Nästa vecka i stockholm staden! Japp jag tycker också det var konstigt, börjat fundera på om det verkligen gick ur led som läkarna påstod(och jag). Det gick förjävla fort att börja gå igen, kan ju dock också ha berott på att jag körde knäövningar varje dag i ca 2 timmar för att just kunna gå på fredagen!

Tycker du att det är skönt att vara ensam hemma eller blir du nojig när du hör random ljud?
Svar; Jo, förra gången jag var hemma själv slutade med att jag gick med en kniv och kollade varenda vrå i hela huset. Kanske lite paranoid av mig, visade sig att det var mina katter som busade. Men man bör alltid vara på sin vakt.

Söt du är! Hur fångar du dagen?
Svar; Men tack detsamma unknown. Går runt med fjärilshåv!

Vad använder du för löshår? Kan man få se bild utan löshår?
Svar; Löshår från Rapunzel, hade nailhair förut, men nu har jag clips. Absolutelllllyyyyy
detta är dock en gammal bild men det är ungefär i den här längden, kanske lite längre just nu!

Har du fyllt läpparna av nått slag?
Svar; Jag är sjutton, har väl fått en och annan fläskläpp i mina fotbollsdagar, annars självklart inte!

Har du någon pojkvän?
Bästa pluggtips? Hatar att plugga! What am i going to do??
Vad spelar du för position i fotbollen? Football in my heart <333
Bästa vänner?
Vad går du på för gymnasium? Är det bra??
Hade du bra betyg när du gick ur 9:an??
Svar; Är du gälen, killbaciller. Cräzy you. Nej men det har jag icke!
Jag är tyvärr inte heller ett sånt stort fan av det här med att plugga. Men sätt dig på någon plats där du känner att du kan koncentrera dig, jag brukar ex plugga på biblioteket. En tyst och mysig miljö. Eller dra med dig någon kompis och ta er igenom lidandet tillsammans!
Forward, jajemen, fotbollen ligger varmt om hjärtat.
Går på Wargentins gymnasie här i östersund, jadå, det går vägen!
Relativt bra, några mvg, vg och ett g! De duger gott och väl, så länge man är nöjd själv :)

Vad är det konstigaste du har ätit?
Svar; Hade en kort period då jag fick för mig att jag skulle testäta blad på de träd jag gick förbi. Varade typ en kvart. Bakgrunden var nog att jag traskade omkring och reflekterade över hur gräsätare överlever och hur deras liv såg ut på dinosaurjetiden.

Tjuhu! Ska vi gifta oss och hur ska vårt bröllop se ut??
Svar;


Vilken är din/dina favoritfilm/filmer?
Svar; Mina absoluta favoritfilmer är Mama, sinister-skräckfilmer. Sedan alla harry potter filmer, samt lejonkungen.

Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste skulle kyssa någon annan framför dig precis efter?
Svar; Springa fram, kissa på hens ben och markera revir. Nej men svårt att säga, blivit lite sur förmodligen. Om det nu inte var min mamma eller pappa etc.

Längtar du till något speciellt? Vad?
Svar; Att få åka ner till stockholm igen. Sedan sommaren, få åka utomlands med mina vänner och på olika festivaler!

Vart är du just nu?
Svar; Nere i våran källare, svarar på dessa frågor vid datorn.

Vad handlade din senaste lögn om?
Svar; att jag läst alla mina läxor/uppgifter som jag skulle ha gjort på min mail hehe.

Vilken var den senaste boken du läste?
Femtio Nyanser Av Mörker. Väldigt vacker bok, lite för väl beskrivet ibland, men det är bara att bläddra förbi de delarna!

Vilken är din favoritlukt?
Svar; Lukten när man kommer ut på morgonen, när det luktar "morgon". Vet inte hur man ska beskriva den lukten, men den är gudomlig.

Om du fick träffa vem som helst på jorden, vem skulle det va?
Svar; Jag vill träffa någon som kommer att kunna stå ut med mina irriterande upptåg i en period längre än tre timmar. Nej men Zach Galifianakis, eller "Alan" karaktären, som han heter i baksmällan. Det skulle nog bli väldigt intressant.

Vad gjorde du igår vid midnatt?
Svar;Lyssnade på Håkan med mina två vänner.

Kan du nudda näsan med tungan?
Svar; YES INDEED, tänk för att det kan jag!

Är det något rosa i rummet du är i nu?
Svar; Nix!

Vad är det för väder nu?
Svar; Blåsigt, rätt så mulet, kallt.

Vad tror du jävulens efternamn är?
Svar; Bard. Haha nej skämt åsido (löve him)

Har du varit olyckligt kär?
Svar; Nono, not so far.

Om hela världen skulle lyssna, vad skulle du säga?
Svar; detta.

Vad vill du ha skrivet på din gravsten?
Svar; "jag vill inte ligga under en sten". Nej men jag vet inte, nåt fint, I guess!

Vilken människa i hela världen skulle du vilja ge en fet smäll på käften? Varför?
Svar; jimmie åkesson, det talar för sig själv ibland.

Skulle du kunna klippa av dig allt hår om du fick en miljon?
Svar;


Varför alltid svarta kläder vore kul o få reda på.
Du verkar vara mer på när du var 15, gladare, nu är du mer som Leif G W Persson, lyssnar på dina lurar o lurar i en soffa. haha
Om du fortsätter med långsamma låtar får man skaffa ett Broiler abbonemang på 2000 spänn för att hålla dig kvar.
Har ni redan valt låtar eller är du hemma o skriver en hit?
Den här benställningen, tar du av den vid varje klädbyte eller går du i konstant kjol. Kliar det.
Nu skulle Darins låt Step up for the party nått va en kick in your ass too våga visa mer av din grej. Förra veckan hade Elin höga poäng o igår Jens p.g.a Dansbandshower.
Du kan kanske dansa med en bakplåt o sjunga Grindslanten baklänges
Svar; Varför inte svarta kläder?

HAHAHA sooooo funny...Leif G W Persson.... Broiler abbonemang....
Den är på för det mesta, kliar som bara den skall du veta!
Får göra det någon annan gång hörredu.

Vad heter du i mellannamn?
Svar; Ebba Linnéa

Vad tycker du om Amanda fondell?
Svar; Sjukt tuff och begåvad brud, väldigt trevlig också för den delen!

Sådär ja, del två! Vi får se om det blir någon trea, var så många frågor som var lika! Men en liten del tre skall vi väl kunna skramla ihop! KLEM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla svara på alla!

2013-11-13 @ 22:33:58
Postat av: jenslover

Jens är som din bror? Om du vill kan vi ta det här snacket lite mer privat haha

2013-11-13 @ 22:44:44
Postat av: Mariam

Varför fixar du inte bara Ask.fm ? :)

2013-11-13 @ 23:03:59
Postat av: Nyfiken

Hur många bloggläsare har du per dag?:)

2013-11-13 @ 23:40:31
Postat av: Je-a-ns

Känns ibland som Matilda är 35 och frågskrivarna 12. Ett jädrans rotande i underlivs livet. Varför röstande ni inte på Ebba Linneá i Fredags.

5 Melinare är fler än 4 Baggar kom alltid ihåg det.

Herrrregud.

Gå o lägg dig, du stör pappa! Ja mamma.

2013-11-14 @ 02:38:30
Postat av: Flugansson

Nu höjer vi en knuten hand för Pussy riot kvinnan Nadja som hamnat i Sibirien. Jävla Putin. Men läs läxorna först.

2013-11-14 @ 14:21:14
Postat av: Julia

Herregud vad läskigt. Jag heter också Ebba och Linnéa i mellannamn!! :o

2013-11-14 @ 20:30:23
URL: http://Www.nattstad.se/juliaatuvesson
Postat av: jsson

kan du inte göra en cover på a-team som du sjöng i idol? det var sjukt bra! bästa jag hört i idol någonsin!

2013-11-15 @ 00:36:02
Postat av: jsson

gör en cover på a-team och lägg upp på youtube plz !

2013-11-15 @ 00:36:46
Postat av: Anonym

hur lång är du? hur mycket väger du? vilket lag spelar du i (fotboll)?

2013-11-15 @ 00:37:47
Postat av: Nej nej

En cover på Roar som finns på Youtube vore pretty nice, alltså lugna versionen med en f.d. X-factor brutta.. Man undrar vilka låtar du skulle sjungit imorgon, tyvärr har dom medverkade tagit helt fel låtar, unplugged är ju Bon Jovi m.m. Noone får bara Amanda Persson sjunga, så de så.

Nu är det natt i Paris, här är så fint också.

2013-11-15 @ 02:56:53
Postat av: Amanda

På idol, har ni öronsnäckor när ni uppträder för att hör er själva? Och hur gjorde du med skolan? gick det liksom smidigt att missa så mycket? gick du liksom bara till rektorn och sa att du ska va med i idol? jättetacksam för svar!

2013-11-16 @ 19:27:33

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0