Varken svart eller vitt

Den tråkiga färgbalansen av svart och vitt har äntligen bytts ut mot färggranna mönster och fina starka färger av sommar! Idag struttade vi ner ett gäng på stan och köpte det fina vita glass molnet med massa kärlek på! Sedan spenderades någon timme på skolan, och efter det var jag en stund på stan med Julle, Ellenor och ollemannen! Vi köpte med oss lite sallad och gick sedan och satte oss nere vid vattnet. Efter en stund blev det bara jag och min Julia på tu man hand, vilket jag inte hade nåt emot, hon gör mig så glad! Efter en stund cyklade vi upp till Joline där det fanns massa snygga bruttor och åt middag med dom. Sedan tog min förkylning över och det va dags att bege sig hemåt!


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0