summertime//birthdays//love

Hola! Helgen har varit oändligt mysig! I fredags var vi uppe i björkbackaparken och grillade lite och umgicks! Innan det så satt jag i tre timmar och satt i mitt löshår med julle vid min sida! På lördag vaknade jag, fikade lite med Simon, gick runt lite på torget och njöt av vädret, var en stund hos Kevin och sedan bar det av till Karolina i Ås där vi firade Marika, med massa roliga lekar och allt var det var! Kollade på dortmund-bayern, och självklart så vann bayern ❤ Och runt elva så åkte jag in till stan och struttade runt med massa kompisar, åkte lite longboard och cykel! Och idag firar jag min lillebror som fyller 13 år! Grattis till dig bror!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vem är julle? Vad har du för löshår? microringar?
Bor hon här i stan och sätter i?

2013-05-27 @ 23:51:59

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0