sommardröm

Ville bara konstatera att min blogg suger, vill bara rulla ihop mig till en burrito och stanna där i tills snön har smält bort och livet är värt att leva igen, nej men åtminstonde tills det är värt att gå utanför dörren. Min humör idag har varierat från surtant som aldrig lämnar sin bostad, helt frenetisk som att någon nyss friat till mig, och slutligen i mellanläge då man är som en zombie och inte riktigt har några tankar eller funderingar alls. Höjdpunkten på dagen får bli att ha vaknat upp till en strålande sol, som på teletubbies, fast minus det gigantiska bebis huvudet. De flesta som läser detta tänker nog, oj vad intellektuell hon låter, och det är för att jag sitter och söker på synonymer på google :PPP Har blivit dumförklarad ett antal gånger idag, vilket händer rätt så ofta, believe it or noot! Men det handlar väl om elitism. Googla det ni! Detta inlägg vill jag nästan ta och rama in, det var så fint. Speglar verkligen min personlighet. Istället för att jag skriver bleka tråkiga inlägg om de mest ointressanta i världen. Ska bättra mig. Och ungefär här försvann min inspiration till att försöka låta intressant. BAJS, hejdååå Klickar ni här hittar ni världens finaste gif.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kallas även tonåren...

2013-03-12 @ 08:23:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0