Q//A

Gud vilken fin! Vart är den ifrån? Kram :)
Svar; Klänningen är från Bik Bok! Kram på dig :)

Åh vad gulligt! Är det en kille som du träffade på Bråvalla alltså? Berätta mer!!!
Svar; Ja det var väldigt gulligt av honom, haha ni får veta mer i sinom tid ;) 

Du är så obeskrivligt fin. Hur får du till lockarna?
Svar; Nemen tack kära du! Använder en locktång från Tony & Guy, en större tång, så blir lockarna större!

Hej Matilda! Vad hände/händer mellan dig och den där killen på skolavslutningen? 
Du har jätte bra blogg läser varje dag älskar den :)
Svar; Tjenare, haha whut guy? Var för det mesta med mina vänner på skolavslutningen! Vad bra att du gillar den, kraaam!

Ditt utseende dödar. Så sjukt jävla fin....
Svar; det här var väl egentligen ingen fråga, men måste bara uppmärksamma hur otroligt glad jag blir när jag får såna kommentarer, ack vilka fina läsare man har! Känner mig som askungen på bal♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Får jag chans på dig? JA/NEJ/KANSKE

2013-07-19 @ 13:48:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0