När solen skiner

Började dagen med att jobba, sålde lite remmar. Och som socker på moset så hade jag feber samtidigt. Sedan åkte jag hem, solade lite och sov. Sedan när febern avtagit så åkte jag in till stråket och åt med min kära fader och bror, åh sate vad det finns goa pizzor på kajen. Ja hua. Sedan mötte jag upp Joline, julia och josefine, vi åkte en stund till Rasmus och Jocke och va lite med deras kattungar, satt ute på balkongen och skrattade. Sen rundade vi av kvällen med att vänta utanför glasskiosken på att lina skulle få sluta. Och nu ska jag hem och slå en stekpanna i huvet och sova, godnatt!

 

Kommentarer
Postat av: julia

Hej matilda! Hur går man vidare efter att ha blivit av med sin pojkvän? Hur ska jag kunna bli glad och inte tänka på honom? Hur har du gjort i tidigare förhållande för att bli glad igen och hur lång tid har det tagit? Kramar!!

2013-07-25 @ 23:59:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0