mysiga stunder


Idag har jag struttat omkring på staden med min kära mamma. Har handlat klänningar och allt sånt där onödigt trams som man kan tänka sig att behöva tills på fredag. Min älskade omtänksamma madre. Så imorgon 07.27 bär det av till Stockholm stad, för att äntligen ännu en gång få träffa min extra familj, sjunga en sista gång, och heja på Elin och Kevvan i final. Fy farao vad kul det ska bli! Men tillbaka till att gå på stan-biten. Efter ett tag så gick jag förbi min kära vän Felicia som jag inte umgåtts med på ett tag, väldigt mysigt och trevligt! Så det bjöds på glögg och pepparkakor. Vardagslyx deluxe. Nu vart jag sugen på att spela Sims.. Tror jag gör det. Ursäkta för ett oklart inlägg, chao. 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0