Lalala



Nu har jag vart sjuk i två dagar. Bara sovit hela dagarna, legat i min säng, kollat på serier, filosoferat. Slänger in två bilder från när jag åt bullar med Sara på ett fik, och en fin bild på mig och George från finalen i Globen. Den 30 december spelar några av idolerna och jag här i min hemstad, spännande. Ska ropa upp alla mina vänner i strålkastar ljuset, låta de bli röda som tomater i ansiktet. Okej nej jag ska inte bli som scar i lejonkungen. Ajm a nice personää. Just nu har jag sovsällskap för natten, min underbara vän Julia, så nu ska vi sova. Adios/Godnatt  

Kommentarer
Postat av: Saraaa

De där bullarna asså!!! Mahaha. Åh så gott.

2013-12-11 @ 10:01:41
URL: http://sarasangfelt.blogg.se
Postat av: Amanda<3

Vad söta ni är! Mums med bulla

2013-12-11 @ 15:27:40
Postat av: stolt östersundsbo

Var ska ni spela den 30, och kostar det någonting? :)

2013-12-11 @ 17:34:18

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0