simply better in black and white

 
Några fina bilder från när vi var och firade kussarna, sen en från gårdagen! Ska förmodligen åka till mina kära kusiner nästa helg och sova över hos dom! Saknat dom så! Sov hos världens bästa Lina igår vilket var väldigt mysigt. Innan det träffade jag Kevin en stund. Ooooch innan det så var jag hos Linnea med dessa fina människor ovan (+ nina&michelle som inte syns i bilden) vi spelade lite spel, samt sjöng norsk karaoke. Sedan begav vi oss ner mot stan eftersom de andra skulle gå och käka på max. Väl hos Lina fick jag inte gå och lägga mig förns fyra på morgonen, eftersom vi hade mycket att göra, bland annat baka.. sitta på linas balkong och filosofera mm. Så idag när jag vaknade hemma hos henne var jag alldeles ensam då hon åkt till sitt jobb, så bestämde jag mig för att göra en god gärning och städa hennes rum. Vad gör man inte för frugan... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt med mer bilder :)

Svar: Ja jag försöker att ta så mycket som möjligt :)
Maddelishees♥

2013-04-15 @ 12:30:13
Postat av: Anonym

Vill du vara i ett förhållande just nu eller inom en nära framtid? Du verkar inte vara en sån som tar vem som helst.

2013-04-15 @ 22:29:52

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0