resan//stockholm//bieber

Några bilder från stockholm. Faktiskt de enda dugliga jag har haha. Tog med mig min kamera. Men utav någon anledning så lämnade aldrig den motellet... Orkar inte skriva detaljerat hur resan gick till så ni får den i punkter ;)

*13.05 - anlände till stockholm efter att jag sovit mig igenom hela resan.
*Gick till världens sunkigaste motell..
*Gick och åt på någon sorts resturang där man kunde ta mat från massa olika "kulturer"
*Tvingade med mamma och bror till Hollister och köpte ett linne (visas sen)
*Gick in på nån butik och köpte *boy* linnet, samt massa hårnålar diverse annat skit.
*Struttade runt på hötorget, mamma köpte ett jävla olivträd och massa jordgubbar
*Tillbaka till det äckliga motellet.. bytte om.. taggade bäver.
*Runt sju(då konserten skulle börja) tog vi tunnelbanan till Globen!
*Satt där i två jävla timmar innan justin äntligen kom inflygandes med vingar..
*Började till en början lipa för att jag vart så äckligt fangirly.. sen vart jag less då han bara tog av sig tröjan var tredje sekund. Tror inte de som var i Golden circle klagade.. men sittar man längst upp i kina så var det inte mycket att se.. 
*Konserten var slut.. och jag var besviken..tyckte inte framträdandet var så bra tyvärr.
*Tog tunnelbana till motellet, och somnade
*06.00 klev vi upp och gick till tågstationen
*Sov mig igenom hela tågresan hem också
THE END.
Brofist, godnatt
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså fyfan.. Jag vill också se Justin...

Svar: Vem vill inte ;)
Maddelishees♥

2013-04-26 @ 13:00:04

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0