Q/A

Är du med i någon studentförening? :)
Svar; Nu tror jag att du syftar på förening? Har aldrig hört uttrycket studentförening haha, men om du nu syftar på det jag tror du gör, så nej :)

Vilken glasskiosk är det? är det den utanför donken? <3
Svar; Precis, så gå dit och köp mycket glass i sommar ;)

Åh revyn är den bästa tidningen som finns! Vad gillar du med för tidningar? Kram
Svar; Visst är den, köper ALLTID den! Solo och BILD, sen älskar jag skvaller tidningar haha. Kram!

Har du nå mer tips på nyttigheter? Lätt att göra?
Svar; ♦Kesella vanilj och bär om man är sötsugen. Avokado & Keso. Finn crisps(typ som ett jätte tunt knäckebröd) tillsammans med philadelphiaost. Äggmacka-mörkt bröd. Fruktsallad. En omelett med skinka, purjolök och potatis. Keso eller turkish yogburth + frusna bär och nötter. Skink-rullar med avokado i, och kanske en bit sallad eller annan grönsak som kan rullas in i skinkskivan.

Kommentarer
Postat av: Julia

Varför gjorde du och Max slut?
Och vad ska man göra för att bli mer framåt som person? du verkar väldigt självsäker så därför frågar jag dig :)

2013-04-10 @ 13:34:53

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0