(Q/A)


Fick en fråga som jag tänkte besvara :)
Varför gjorde du och Max slut? 
Och vad ska man göra för att bli mer framåt som person? du verkar väldigt självsäker så därför frågar jag dig :)
Svar; ♦Ja det var för ett bra tag det tog slut mellan mig och max, men jag vet inte, folk växer väl ifrån varandra. Har ingen kontakt nu heller, kommer ändå alltid se honom som en bra kille! Inget mer med det! 
♦Självsäker och självsäker... Är väl mer ganska trygg med den jag är i min personlighet, sen är jag en rätt så utåtriktad människa. Men våga va dig själv helt enkelt, anmäl dig till nån kurs, kanske musik eller nåt där man blir "tvingad" till konversation eftersom man måste vara i grupper, (övning ger färdighet) åk på nåt sommar läger. Söka jobb som exempelvis nån som står i kassan är också bra, då kan man samtala med kunder också! Men om du är riktigt blyg så är ju det ett personligetsdrag, det är något man får försöka träna bort, kanske lite se-och-lär metoden. Ser du två människor som samtalar på stan, kolla på deras kroppspråk, ser hen avslappnad ut, vad pratar dom om? osv. Eller typ öva in vad du kan säga, om du träffar någon bekant på stan, börja med ex : Hej hur mår du? :D - En enkel uppningsfras. Men nu kanske du inte är socialt handikappad heller haha ;) Men för att bli mer framåt: Försök vara trygg i den du är, oroa dig inte så mycket om vad folk ska tycka om dig, om du råkar säga någon konstigt, ja men vad gör det? Vad spelar det för roll om nåt år? Våga ta risker, det är så man utvecklas! Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: julia

Tack så jätte jätte mycket för svaret! Du verkar så otroligt snäll!! kram på dig med♥

Svar: Det var så lite så kära du! Detsamma! ♥
Maddelishees♥

2013-04-10 @ 22:01:26
Postat av: Ida

så himla fin du är! jag tänkte fråga vart du jobbar och om du skrev ett cv eller om du gick dit och fråga? jag vill nämligen ha ett jobb så jag har något att göra men vet inte riktigt hur jag ska göra! skulle va snällt om du svara!:)

2013-04-12 @ 14:32:43

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0