fitspo/QA


fitinspiration. 
Så himla fin du är! jag tänkte fråga vart du jobbar och om du skrev ett cv eller om du gick dit och fråga? jag vill nämligen ha ett jobb så jag har något att göra men vet inte riktigt hur jag ska göra! skulle va snällt om du svara!:)
Svar; Åh men tack vad snäll du är! För tillfället jobbar jag på Tages & i glasskiosken utanför Mcdonalds. Båda jobben är mest att jag har haft kontakter. Antingen vänner eller mina föräldrar som har tipsat mig. Så hör med dina nära och kära! Sen skulle du ju kunna ha sökt feriepraktik, men det är lite sent för det nu tror jag :/ Men om du inte har några kontakter så tycker jag att du kan skriva ett CV och personligt brev, sen är det ju bara och gå in på en butik där du skulle kunna tänka dig att jobba, ex Bik bok eller nåt (har hört att dom behöver personal) och fråga om dom har några lediga platser och sedan lämna in till CV/personliga brev! Hoppas du hittar något, lycka till :D Kram!
På vilket ställe gymmar du =??
Svar; Jag gymmar på Sports Gym (gold's) i stan! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jätte mycke för svar! :D

Svar: Så lite så :)
Maddelishees♥

2013-04-13 @ 00:12:35
Postat av: Anonym

hur vill du att en kille ska vara?

2013-04-14 @ 13:22:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0