svar på fyra


Hur många läsare har du per dag? :)
svar; hej, ja det varierar, men tvåhundra och uppåt. det är det lilla men duger för mig!

Jag bara älskar hur du sminkar dig :) och jag undrar om du kunde lägga upp en video när du sminkar dej och vad du använder , skulle va sjukt snällt ! :) kram
Svar; nämen oj vad gulligt, tack du! jo jag ska tänka på saken! puss och kram!

hur länge måste man vänta med träning när man har piercat naveln?
Svar; vänta måste man nog inte göra, jag tränade dagen efter jag tog hålet, var bara riktigt noga
med att tejpa för om du ska träna ( för säkerhetsskull ) om den skulle fasna i nåt är det inte nådigt! kram!

Nämn tre egenskaper som du tycker är bra i en kille! :D
Svar; Humor, Lukta gott, Och vara sig själv!



Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0