reload


hej på er, gårdagen (eller förrgår blir det ju nu) spenderades med brudarna, vi kollade på basket, och innan
det blev det middag på goúter. och igår var jag med jonas, och det var ju la mysigt!
men nu mina kära ska jag nog hoppa i säng. puss

svar på en fråga också!
Varför tog det slut mellan dig och max?
och är du tillsammans med han filip på riktigt eller är det bara nå fejkförhållande?
svar; jo du det kan man ju undra, men det var nog för bådas bästa!
filip!? nej han är en jättebra vän till mig, så det skulle bara bli stelt och fel! (det var en facerape)
kram!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är Jonas då?

2012-01-16 @ 00:04:10
Postat av: Anonym

Har hört rykten om att han var otrogen, men har också hört att det var tvärtom? Är det sant? :

2012-01-16 @ 00:57:30

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0