Frågor och svar

oooh, härligt, thailand! ska ni åka på julen? :)
Svar; Jajemen! Vi åker den andra januari så det blir efter jul! :)

vad heter den där kameran ? :):)
Svar; De kallas ju för kompakt inbyggd systemkamera eller nåt sånt, sök på google! :)

Kan du inte berätta lite om din linje?
Svar: Klart jag kan det! Du dig hur man använder olika medier. Mycket skapande och teknik! Du får lära dig hur ljud och bild fungerar, du får kunskaper om medieproduktion men också möjlighet att utveckla ditt eget språk och ditt sätt att kommunisera. Det som vi har fått gjort på denna termin är lite filmkunskap, har även gjort en kortfilm. Gjort en intervju som vi spelat in. Tagit kort, lärt oss olika foto tekniker! Vi går mest igenom grunder just nu. Blir nog mycket mer i tvåan och trean hoppas jag på! Men om du är mer intresserad utav endast foto, bör du nog gå på JB, min kompis som går där har berättat att de fotar ungefär varje dag, men att det nästan inte är nåt plugg. Här däremot är det väl normal mycket, som att gå i vanlig skola. Varken mer eller mindre, tycker denna linje är hur bra som helst! 



Kommentarer
Postat av: Elin

Kan inte du berätta lite om hur det var att göra de nationella proven? Jag ska göra dem till våren och är lite orolig...
Var det som du trodde? Lätt? Svårt?
Hur gick det till osv..? :)

2012-12-11 @ 19:12:43

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0