I've been guarded long enough




var och fikade på Törnes med dom här sötnosarna imorse! blev en riktigt fin och mysig början på dagen!
efter skolan tog jag bussen hem, sprang in och hämtade träningskläder, sedan sprang jag ut till bussen igen, för skulle såklart åka och gymma med fanny! när vi väl var där så ringde min mamma och ville shoppa lite med mig, så nu fick jag med mig tre fina tröjor hem som ska användas flitigt + färgning utav håret! sen blev det gymmet och nu sitter jag här. nu blir det O.C, pussar

Kommentarer
Postat av: en gulhårig vän

förlåteeee att jag inte stannade kvar och gymmade med dig, puss

2012-04-26 @ 09:41:48
Postat av: matilda h

blogga mera!!!

2012-04-27 @ 15:16:55

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0