svar på era frågor


blev lite frågor här nu som jag tänkte svara på.!
vilken kamera använder du?
vilken kamera tycker du är bäst till billigaste pris just nu?
btw nikon, canon or sony ?
svar; system camera, nicon.
skulle vilja ha en hybrid system kamera, från sony. liten och enkel att ha med sig, billigt och bra!
nikon och sony.

hur "snabbspolar" du dina videor?
asså så dem blir snabb.. x)
svar; du kan ju alltid ladda hem movie maker, där kan man snabbspola osv, eller Imove.
vilket gymnasium tror du att du ska gå? :)
svar; Wargen, det är jag helt säker på, ska nog gå estet media, så kan jag lägga till musik också!
hur många poäng behöver man för att komma in på samhälle media?
och vad är det samhälle media innebär? kram
svar; hm ja bra fråga där, eftersom jag inte går det än så vet jag inte riktigt, så poäng har jag ingen aning om. sen är det väl fotoskapande,redigering,animation osv, kram!
Vart gjorde du den bilden?
svar;
makeagif.com!
vart redigerar du bilderna? :)
svar;
photoscape, eller picnik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror du man kan bli journalist och gå samhälle media? :)

2011-12-05 @ 22:24:11

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0