i don't need no presents boy, you're everything i need.

dagen har vart rätt så lång faktiskt, först hade vi jul avslutning, våra lärare är dom skönaste som finns, kan slänga upp en video på det sen! jag sjöng också, det gick sisådär eftersom jag hade 39 graders feber igår. det fick reslultatet, ont i halsen, ont i huvudet osv. riktigt fin början på lovet! men efter julavslutningen åkte jag, madeleine och ellenor hem till lina, åt lunch där. sen efter ett tag åkte vi till dollar haha, jag köpte lite scrub och hårinpackning. fin priser vet ni! och nu kan jag knappt andas, krupphosta har jag nu också, ska gå ut och sätta mig på balkongen och se om det blir nå bättre av det! hoppas ni mår bättre än vad jag gör! puss

Kommentarer
Postat av: roulette_sebbe

när du gick fick ja kolla på din blogg istället som sagt :P.. hoppas det går bra med epileringen på kalaset! får väl aldrig se varken piercingen eller rufset mer hehe men tänkte att du skulle veta att jag kolla in här ;)

2011-12-28 @ 00:38:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0