KANON

 
ÄNTLIGEN!? Igår kom det, resultatet, lyckan och glädjetårarna. Ä N T L I G E N. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Vilket då?

Du menar inte kärringarna Post o Schyman, herregud, dom har bråkat inom partiet i 10 år. Jag tror på dig utan att du har ett parti, så skall det va.

2014-05-26 @ 18:24:00
Postat av: ?

Varför ingen yngre på Posts Post som kan rjäna fem mille.

2014-05-26 @ 21:34:44
Postat av: S

Förstår inte någon av kommentarerna här.
F! ftw

2014-05-27 @ 14:43:15
Postat av: inte jag heller

Heja Fridolin

2014-05-27 @ 15:32:55
Postat av: C-J

Problemet med Fi är att deras politik är så sanslöst idiotiskt puckad generellt sett av det jag snappat upp, om det nu stämmer. Jag är för ett könsmässigt rättvisesamhälle - men man ska inte tvinga fram 50/50-grupper exakt överallt. Och jag gillar inte ordet feminism heller. Gillar inte motsatsen heller för vad det skulle kunna heta (maskulinism?). Politikerna kan bara skapa möjligheterna för ett 50/50-samhälle, sedan är det upp till varje tjej och varje kille vad man vill göra med den möjligheten. Exempelvis vill Fi skrota försvaret vilket jag tycker är helt galet. Jag tycker att alla killar borde göra minst en grundutbildning på 1-3 månader i lumpen. Många killar behöver lära sig uppförande som dom tyvärr inte lär sig av föräldrarna och skolan. Då skulle vi få ett mer väluppfostrat samhälle med lägre brottslighet o tryggare för alla. Fi vill som sagt skrota försvaret :-( Fi verkar ha en idiotisk politik och alla verkar röstar på dom utan veta vad dom vill i övrigt... DET gör mig upprörd. Jag är för att det ska vara ganska lika för tjejer o killar men Fi är för mig fel verktyg :-( hoppas bara att ni som röstar på Fi eller som funderar på att göra det kommer att läsa igenom deras partiprogram osv.

2014-06-01 @ 11:51:11
Postat av: Tyvärr

Får man göra allt själv om man vill ha nått, tjuv som vanligt folk. Folk tror att röstning är nåns slag idol verksamhet. Utan program o med vänstervriden syn förs vi tillbaka i tiden. Schyman kommer säkert att sitta vid AF när children trillar av skolan vid 19 års åldern(haha), med en whiskey och lönekuvertet i handen. Istället för att bara rösta för att vara tuff, läs på o förstå vad ekonomi o stabilitet gör mer än att hata sina tårar. Sen måste vi stå upp för varandra mer och ge kärlek o omtanke utan Ipad o Lösskägg. Tyvärr är det ju så att t.ex. ålderdomshemmens gamla får inga besök, dom är viktiga när dom gör nått för andra men inte när dom saglar på byxorna. Nej nu skall jag rappa en ny singel.

2014-06-06 @ 17:11:24

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0