Sola å bada




Hej hopp! Ska jag vara helt ärlig så har jag glömt bort att blogga de senaste dagarna. Har bara njutigt av ett härligt sommarlov, åkt till Norge har jag ju gjort! Samt fyllt 18, fått men alldeles egna bil, åkt och badat med vänner, solat, ätit oändliga mängder av vattenmelon, vart i sörfjärden. Ja mitt sommarlov har hittills varit underbart, kan ej fatta att det snart är slut.. kommer fan böla när man må sitta inne hela dagarna i en stenig och tråkig skola. Bilderna ovan är från igår, körde vattenskoter med mina småkusiner, samt så firade jag min kära moder, sedan var jag ute och stråkade med massa sköningar. På't ikväll igen å. Besooooo

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0