Styling

Hej på er kära medmänniskor, ikväll är det ÄNTLIGEN min tur att få kliva upp på idol scenen, LIVE! Benen kommer vara instabila, händerna kommer skaka, men ack så roligt det kommer bli! Som jag längtat! Jag kommer framföra låten A-team av Ed Sheeran men med min egna lilla twist på den! Så om ni känner för att stötta mig ikväll så får ni gärna ringa till 099-414 05 eller sms:a Matilda till 72 400. Tack ännu en gång till alla er som tror på mig, och för alla vackra ord och lyckönskningar! Ni är verkligen grymma! Pussar och kramar i massor!!!😘

Sitter just nu i styling också! Ser ut som en katt, ikväll är jag SCAR från lejonkungen. Så hjälp mig vinna kampen om lejonklippan ikväll.


Kommentarer
Postat av: hemligt

Jag tror att jag har blivit förälskad.... vilken gudinna... du är otroligt vacker. Puss

Bor långt nere i landet så lär ju aldrig få träffa dig.... lycka till. Röstar på dig :-)

2013-09-19 @ 15:58:28
Postat av: hanna

lycka till matilda, min röst kommer absolut gå till dig!

2013-09-19 @ 16:45:20
URL: http://hannalarssonss.blogg.se
Postat av: Rebecka

Gud vad duktig du var ikväll! Och är helt kär i klänningen du hade på dig, vet du vart man kan få tag på den? Jättetacksam för svar! :)

2013-09-19 @ 20:52:25
Postat av: j

Vad är din riktiga ögonfärg?

2013-09-19 @ 20:53:33
Postat av: Alicia Rudberg

Du är såå duktig!

2013-09-19 @ 20:57:52
URL: http://aliciajasmines.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! :-) Jag tycker du var asgrym och jättefin!
Men alltså jag måste bara fråga - har du varit med i någon film eller bott i Stockholm någon gång? Jag känner verkligen igen dig från någonting och det är inte bara jag, utan kanske 15 av mina kompisar som alla undrar vart vi sett dig förut!!!!!

2013-09-19 @ 21:01:11
Postat av: Elin W

Alltså Matilda, herreguuud vad duktig du är! Det är så jäkla kul att du tagit dig så långt. Fortsätt såhär nu, you go girl!!! :D

2013-09-19 @ 22:13:58
Postat av: Rickard

Du är så himla vacker Matilda, ge allt i veckofinalerna nu!

2013-09-20 @ 00:59:23
Postat av: Idolare

Nu har man fått en ny Amanda Persson o rösta på, en sånn där söt liten skitunge som sjunger bättre än dom flesta, härligt sound i rösten, många tjejer i år som är bättre än the guys. Tänk om du o Kevin står där sista kvällen, då får ni guldbollen av Fifa. Ni två är mjau för tvn och soundet. Melin förpliktar ju, förste Robinson vinnare konstapel Melin, se nu till o radera motståndet, som Bard säger Kameran är låst o på dig. Dina ögon är som två mjuka tankar av kärlek. Good Luck!

2013-09-20 @ 01:57:56
Postat av: Idolare

Glömde ju att skriva varför ni låter som Rihanna/Adele på nått sätt flera stycken ikväll. Låt dom för guds skull inte styla om hår eller nuna på dig, du är naturlig, inga hårfäger eller starka lipsticks, naturbarn mår bäst som dom är. Stop it. Spelar du fotaboll i Östersund? Vi i HBG snodde David Accam, kul kille. Som sagt ge inte en tum av dig till nått spektakel eller ändring. We love you just the way you are girl.

2013-09-20 @ 02:15:03
Postat av: Marie

Grattis Matilda, härligt att du gick vidare!
Tycker att du va bland de bästa ! Håller med om att du e mest "naturligt vacker och oförstörd". Håll dej till det du är vacker som du är, en riktig pärla. Vi i Jämtland röstar på dej du är bäst .

Lycka till i fortsättningen , kram !

2013-09-20 @ 09:27:21
Postat av: N

Hahaha Matilda, SCAR var ju det onda lejonet. Har du gått över till den mörka sidan?

Men jädrans vad SCAR kunde sjunga! Stort grattis och lycka till (ikväll redan kanske?)!

2013-09-20 @ 11:03:56
Postat av: Pelle

Hallå!
Skickar en länk på min singel som jag precis publicerade på Spotify!
http://open.spotify.com/track/0jeMax7JasvQ3I6iGnthfL

När du är färdig med allt runtomkring Idol, har jag en låt som skulle passa din röst (efter att ha hört din A-Team tolkning).

Även om du inte svarar, lycka till med allt! Glöm inte att du kommer sjukt långt med fotbollsinställningen, som vi som spelar fotboll har!

2013-09-20 @ 11:26:09
Postat av: sofie

GRATTIIIIIS Matilda!!! Du var såå grym igår! så himla kul att du gick vidare för du är så sjukt bra! jag kommer rösta på dig varje fredag :D
Din sminkning igår var helt underbar, du råkar inte ha sett vilken öngonskuggspalett sminkösen använde?
Måste vara jobbigt att få sånnahär frågor men jag vill verkligen veta för färgerna var jättefina :D

2013-09-20 @ 12:02:38
Postat av: Anonym

I will roar for you. Darling.

2013-09-20 @ 12:06:42
Postat av: S

Har du snackat med Kevin Walker något? Hur är han? Vilka umgås du mest med i "idol-gänget"? Snyggaste killen i idol? ;)

2013-09-20 @ 16:19:08
Postat av: Broder Tuck

Jag har börjar ringa, 099-414.. men ingen svarar. Vilken låt blir det ikväll, Alla day and all of the night? Lycka till. Lyssna på Matilda med Harry Belafonte, den är din varsegod.

2013-09-20 @ 17:46:43
Postat av: Ellen

Hoppas du går långt i idol och fortsätter med musik efter det!♥♥

2013-09-21 @ 14:48:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0