Event

Hola! Idag har det vart skola som för alla andra små barn här i Östersund. Efter sista lektionen kom min käre mor och fader och hämtade mig, åkte hem och käkade lite fort och sedan for jag iväg och var med och spelade en forbollsmatch för att samla in pengar till de i Syrien. Var ett sjukt roligt event, och trots att vi torska så var det lika roligt för de, fick träffa på lite nya människor som ett plus i kanten! Och nu när jag kom hem satt familjen och jag bänkade framför idol, vidare till gruppmomentet, spännande måste jag säga;)


Kommentarer
Postat av: Anonym för andra gången

Tjena! Kul att du uppskattade min förra kommentar och att du har ungefär samma syn på Farbror Bagge som jag.
Stort grattis!Nu tar du det här, inte många kvar men tufft som f*n. Lycka till!

När spelades slutaudition in? Under sommaren eller bara nån vecka efter din audition?

2013-09-05 @ 12:14:11
Postat av: Jojj3

Vad heter du på snapchat snygging!?

2013-09-05 @ 17:45:45
Postat av: J

har du några sånger som du kan lägga ut på youtube (några fler) ? Tänkte slänga ihop en ny musiklista till bilen nämligen...

2013-09-05 @ 19:46:27

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0