sommar och sol

I fredags var en riktig sommardag! Åkte in vid ett tiden till glasskiosken och jobbade i några timmar! Efter det åkte Amanda med oss i bilen till Marieby där Ellenor,Michelle,Felicia och Olle väntade, väl där då grillade vi, åt och hade det bara allmänt mysigt! 

På lördagen åkte jag iväg tidigt på morgonen för en fyra timmars bussresa till Övik! Sparkade lite boll, vilket resulterade till oavgjort, efter det käkade laget på MAX och sedan var det hemresa. Direkt när jag kom hem åkte jag till Lina för lite roliga bravader! 

Söndag-Solade utomhus med lina, sjukt varmt! Fotbollsträning... Och senare på kvällen åkte vi till Ellenor där det var massa människor villig att fira att sommaren kickat igång! Lite skräckfilm på det också vart en bra avslutning

Och här var en fin summering av min helg! mors!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0