Vackra ting

Ja ni mitt hersskap! Vackra ting kommer i alla sorters former. Imorse var det att få vakna upp till mina kära vänner som skrattade och en underbart vacker solnedgång. Och att få skeda med lienen hela natten hihihi. Idag var vi iallafall ute och grillade korv nere vid sjön! Det slutade med att alla gick in förutom jag och lina som är vildmarksöverlevare. Jag hämtade en bensin dunk och massa ved haha, sen gjorde vi en ännu större brasa och satt där och myste, och pratade om allt på denna jord. Sen hade vi allsång hela bussvägen hem också haha.. Tycker synd om de andra människorna som fick höra på allt, SHIT VA PIN. (sarkasm) Men nu ska jag sova, är förkyld osv så lika bra! Godnatt puss (bilderna är från underbara Amanda Blomqvist)


Kommentarer
Postat av: Lololololina

hihihi myshelgen <3

2013-02-04 @ 16:55:02
URL: http://bajslina.blogg.se

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0