Budskap

Nu såhär i juletider vill jag bara försöka förmedla ett budskap. Min kära medmänniskor, unga som gamla. Det spelar absolut ingen roll vad dom skriver i media, och vad de försöker printa in i era huvuden om ideal och vice versa. Om vad som är vackert och hur man ska bete sig för att passa in i vårat samhälle. Fick en kommentar för någon dag sedan, någon frågade mig varför jag inte försökte bli smalare och hur jag kan lägga ut videos på när jag fular mig, hur jag kan skämma ut mig på det sättet. Nu formulerade jag såklart om detta till lite mer passande språk. MEN, alla är vi olika, ja för jag säger då det, hade inte kontrasten i våran värld varit alldeles förfärlig utan våra olikheter. Jag älskar att fula mig, att lägga ut videos som jag finner är roliga. Jag är mig själv, jag visar en sida av mig själv, för jag vill inte vara en sån människa som går runt med en pinne i röven och tycker allt är pinsamt, I mean damn, vem orkar ödsla tid på såna små saker, skratta och ha kul. Och dagens kroppsideal struntar jag i, klart det är vackert att vara smal, klart det är vackert att ha kurvor, klart det är vackert att få se ut precis hur man vill. Jajemen, ät och motionera och gör det som behagar. Så länge man är nöjd själv! Lev livet till fullo, för det är ni värd. Så nu önskar jag er en fortsatt go jul, klem

Kommentarer
Postat av: jac0b__

Smalare av vilken anledning? Du är skitsnygg Matilda!
Gatt o se att du icke tar åt dig, keep rolling! Skönaste i Norrland lätt så bara fortsätt mé att! "Fula" sig kan man klart kalla det men de med lite känsla ser bara humorn i re! ;-)

2013-12-25 @ 23:59:25
Postat av: wrecking ball

En jävla massa förståsigpåare out there.Du är i min startelva alla dagar.Grimasera. Sjung. FILMA. Ät. Sov. Spela boll. Ät marmelad. Kick ass3.

2013-12-26 @ 00:04:18
Postat av: Markus

Hur kan någon skriva så? Du är ju bara helt galet vacker! Fortsätt vara som du är! Du ska köra ditt eget race snygging!

2013-12-26 @ 07:41:16
Postat av: VEM

skriver sånt till en ung Lady som just börjat krafsa på 18 års livet, står utanför dörren liksom. You ain´t nothing but a hotdog.

2013-12-26 @ 18:10:01

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0