response

nu var det många frågor som trillade in! här får ni svar på de som jag kände att jag behövde svara på i bloggen!

Vart har du köpt toppen?? 
Jätte söt och fin :)
Svar; den är köpt på Cubus för hundralappen!

hur många jobb har du?
Och hur får du tag i dem, går du dit och frågar elr?
Svar; min mamma jobbar inom resturang branshen så hon har många kontakter, men jag tror säkert att om man vill ha ett jobb är det nog bara gå dit och fråga och kanske lämna in ett CV! Jag tar de jobb som jag blir erbjuden, om det finns nån öppen plats som servetris t.ex så blir jag meddelad om det, sen går jag dit och jobbar i några timmar! 

Hallojss, jag skulle vilja veta vad din tumblr heter?
Svar; Den heter http://maddelishees.tumblr.com   ~lika som bloggen så blir det enklare att komma ihåg! 

Vart har du köpt den och skorna? :) super fina!
Svar; klänningen är från ASOS.COM, skorna kommer jag inte ihåg vart de är ifrån, sök på black suede på google så ska du nog hitta liknande! kram!

åh vilka härliga shorts! vart är dom köpta ifrån? :) 
Svar; De är från Cubus! 

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0