LOVE


-Några bilder från Göteborg! två stycken är från amanda!
Det har varit underbara dagar med min kära klass. Vi har åkt segway, vart på liseberg, shoppat, kört gokart, och spelat laserdome. Har verkligen insett hur mycket jag älskar min klass, och hur lite tid vi har kvar att spendera tillsammans..så ska verkligen göra det bästa av dom här sista veckorna! eller dagarna, just nu är det nästan bara en vecka kvar, helt sjukt vad tiden har skenat iväg. nej men nu ska jag ta en dusch och gosa ner mig i soffan. puss   (sen träffade vi även snyggingen Andreas Wijk på liseberg, han var jätte trevlig, vilket var väldigt roligt!)

Kommentarer
Postat av: karolin

åh vilka härliga bilder! :)

2012-06-07 @ 19:06:15
URL: http://karolinss.se
Postat av: Bullen

Hyrde ni segway!!? Askul! Önskar jag gått i din klass !!!

2012-06-12 @ 12:30:02

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0