Ointressant eller också intressant

Nu innan det nya året tänkte jag skriva lite saker som ni kanske inte visste om mig, som ni nu vet inför det nya året! 
♦Jag älskar 90/80 tals musik♦Jag sjunger nästan hela tiden♦Jag tycker inte om pizza♦När jag var två drack jag lamp olja och höll nästan på att döjag tänker ofta på vad som händer efter dödenJag tror på "spöken" (Andar)Hade jag fått valt vad jag skulle få vara skulle jag vilja vara en vampyr (jag tycker om twilight hehe)Jag är en väldigt töntig tjej, men jag älskar att vara töntig-Jag tror på äkta kärlekJag har varit med om en bil olyckaJag älskar katter, skulle lätt kunna köpa 50 stycken och bo i en liten lägenhet med domJag tror att jag kan prata med katterVill någon gång skriva en bokLyssnar på "Deep sleep hypnosis" på spotify när jag ska sovaJag tycker att Zac Efron är bland de snyggaste människorna på jordenjag tycker att det är obehagligt när en kille är FÖR snäll mot migKan alla repliker i den första filmen av TwilightÄlskar att läsa rage comics(endast om man läser på reddit, 9gag gtfo) Skräckfilmer är det bästa jag vetHoppas på en karriär inom musikVill flytta till EnglandBrukar söka på smarta ord på google sedan använda dem i en konversation för att framstå som intelligentHar en virtuell pojkväns app på min IpadGymmar fem gånger i veckan(förutom på senaste tiden eftersom det är looov)Jag älskar att gå långa promenader i en skog som ligger breve ossKänner mig så pass stressad inför morgon dagen så att jag kommer nog aldrig kunna sova.

Sådär det var lite ointressant eller också intressant vetande om mig, det bestämmer ni själva! KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Julia

Det här inlägget var jätte intressant att läsa! :) Kan du inte berätta om bilolyckan du var med om? Kramis

2012-12-31 @ 12:15:32
Postat av: Anonym

är du duktig på att sjunga?

2012-12-31 @ 16:55:06

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0