svar på tal

såg nu att jag hade lite frågor nu som inte har blivit besvarade, så dom här är från dom senaste veckorna, så här har ni svar på några utav dom!
Var köpte du jackan? :D (inlägget här.)
svar; den är köpt på en second hand butik :)

vart redigerar du dina bilder?:) jätte fin blogg förresten!
svar; va glad jag blir att du gillar den! jag redigerar mina bilder för det mesta på PhotoScape eller Picnik!

fan va snyggt!! vart är skjortan köpt? :) (inlägget här.)
svar; jag hittade den bara här hemma i en hög med kläder, så jag har ingen aning haha!

Coola örhängen ! Var har du köpt ? :) (inlägget här.)
svar; dom är från gina tricot :)

vart har du köpt koftan? (inlägget här.)
svar; fick den utav min mormor, så förmodligen är den köpt nån gång på åttiotalet haha.

har din pojkvän flyttat tillbaks??
svar; det var rätt så längesen han gjorde det, men bara för att klargöra så, ja det har han! :D

sjukt snygg skjorta, vart är den köpt? :) (inlägget här.)
svar; den är köpt på gina tricot! :')

Snyggt det blev, vart klipper du dig ? =) (inlägget här.)
svar; jag klipper mig på lite olika ställen från gång till gång, den här gången vart det i en utav min mammas kompis salong!

puss //Maddelishees♥


Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0