Q//A

Vad jobbar du med?
Svar; Just nu är jag studerande, mitt jobb är därmed lite spelningar på sidan om osv. Har haft jobb som servitris bland annat men nu finns ingen tid för sådant!

Vad tycker du om tatueringar på män? Var och hur ska det se ut?
Svar; Tycker det är sjuhelsikes snyggt! Jag är väääldigt svag för sleeves på killar. Tycker det är OTROLIGT maffigt. Hjälp vad snyggt det är
 
Är du ute mkt o spelar?
Svar; Vissa veckor är det rätt så mycket! Ska snart ner till Göteborg och spela, så det är olika! :)

Hur gör du för att våga klä dig i annorlunda kläder och strunta i vad andra tycker? :)
Svar; Det handlar väl bara om att man känner sig bekväm, när jag väljer ut några plagg som jag tycker är SKITSNYGGA så kan ju lika gärna nån annan tycka att det är skitfult. Fast det bryr man väl sig inte så mycket om, om man känner sig som Queen B typ. Fan folk oroar sig på tok för mycket om vad andra tycker. Kör på det man känner sig bekväm i!

Snälla lägg ut dina låtar på youtube !!!?
Svar; Det är påväg! :D

vart gymmar du?
Svar; Jag gymmar på gym24, dom är fett billiga vattenflaskor, värt.

Skriv noveller!! Vill själv börja skrivs lite och undrar om du möjligtvis har något tips? :-)
Svar; Ajaj kapten. Jag skriver som bäst när jag är arg eller ledsen, eller glad. Men då ska man vara EXTREMT glad, ledsen eller arg. Annars kan du hitta inspiration från andra noveller, eller från vackra texter. Låt fantasin flöda, klyshigt, men sant. 

Är det ditt rum i bakgrunden?
Svar; Det är min kära vän Linas rum, hon hade fet spegel så det var nice. 

Vad är Bråvalla? Slövalla för tö väder. En vält korvkiosk?
Svar; Vält korvkiosk. 

hej underbara du. 
Jag älskar balansbollar och gymnastikmattor men skulle aldrig få för mig träna trots jag är musiker. 
Föredra vara lat och onyttig. 
Jag har 3 frågor. 
1. Har du åkt ambulans? 
2. Har du sett spöke. 
Och 3. Har du varit i ett bårhus. 
KRAM ditt tvättäkta fan Tobias
Svar; Hej på dig lilla soltråle! 
Ambulans har jag aldrig fått åkt, ännu. 
Icke men skulle vilja se en ande, skulle vara fett. 
Ajjemen, där brukar vi föra på helgerna. 
KRAAAAAAM TOBBE TROLLKARL


Hade blivit jätte glad om du svarade på detta!! Jag ska söka till idol men då är det ju så att man söker först för en jury och sen enligt idol ska man vänta x -antal dagar för att göra sin andra OM man går vidare. Därför undrar jag hur länge måste man vänta? 3-4 dagar eller vad? Jag ska nämligen söka i Stockholm men bor inte där så hade vart bra att veta ungefär i allafall :/ du är bäst! Kram
Svar; Hola, skall göra mitt allra bästa till att ge ett redigt svar!! Man skall först stå i kö x antal timmar, sedan till TVÅ st förjurys, sedan om man har turen att gå vidare får man oftast träffa juryn två dagar (tror jag) efter. Vi bilade hem på kvällen och sedan åkte vi ner två dagar senare igen. Fan vad nervös jag var, men hoppas det går bra! Absolut bland det bästa jag gjort i mitt liv så söksöksök!

Visst har inte du ask? För det är en som låtsas vara dig, undrar bara :)
Svar; Jo det har jag, sedan finns det fake användare, min riktigta är @matildameliinofficial

Och nu kom min solstråle till fader och bad "så snällt" om datorn. AKTA. ok. Svarar på mer sen, hej!


 

Kommentarer
Postat av: Huger aldrig

Kolla Sleepy Hollow på trean, den är precis som du skulle göra en serie på, den huvudlöse ryttaren som i långfilmen med jädra bra effekter. Nu är ju du inte huvudlös, förlåt, men nu blev det fel, nu ber jag om ursäkt igen, mamma hur kommer jag bort från detta?

2014-03-12 @ 00:55:21
Postat av: Tobbe

Hej! lite sen kanske, men när drar du till rhodos?
Hör av dig!

2014-03-23 @ 23:33:31

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0