mitt 2013

Denna bild togs för bra precis ett år sedan. Några dagar efter nyårsafton actually. Och här är vi i Bangkok! 
Solade och badade i Thailand. Önskar att jag kunde fått vara där nu! 
åkte båt turer med en sovande skalman på min axel. 
Fick vakna upp till detta vissa av dagarna. Underbart vackert 
Blev bränd av en manet förövrigt... Det sved som satan.
Töntade mig med kyssar åt madame tussauds egna Justin Bieber. 
Ja senare kom detta in i bilden, en liten tripp till sundsvall, en liten gnutta hopp om en dröm och en god vän. 
<33333333333
Nervöst var detta men
Det gick bra... Så jag fortsatte min sommar med att jobba väldigt mycket i en glasskiosk!
Umgicks väldigt mycket med mina underbara vänner!
umgicks lite till...
Åkte till Nässjö
Hade tema middagar med massor av vänner!
Var på fina platser
åkte på festival
ännu lite mer festival
and so ooooon
hade en fin sommar helt enkelt! 
och innan jag visste ordet av var jag i stockholm på slutaudition
Körde gruppmoment med världens finaste grupp!
minglade litelitteeee
Sedan var man helt plöstligt topp 12. 
Hade en underbart förträffligt rolig tid. 
Fick klä upp sig rejält bland annat ;)
Fick lära känna och umgås med världens bästa gäng och göra fullkomligt otroliga saker.
Sedan fick jag även uppleva många mysiga stunder med mina fina vänner. 
Har vart mycket på denna vackra plats...Min stuga. Firade jul här dessutom. 
Och självklart så firade jag in det nya året med några utav de bästa. 
Men det absolut bästa av allt. Fått uppleva min dröm. Som jag tänker fortsätta att bearbeta år 2014. Och alla andra kommande år. 

Tack till alla er underbara människor som bidragit till det bästa året i mitt liv...än så länge! Jag har haft sån tur, sån tur i och med att jag fått möjligheten att påbörja det som jag vill göra här i livet, sjunga. Haft turen att få ha såna underbara vänner. Träffat nya fantastiska människor. Och öppnat dörrar för miljoner utav möjligheter. Så vi får se om 2014 toppar detta, bring it.


 


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul o se allt i bilder! Spåtanten hintar om en lysande framtid för dig och visst blir det så! (no pressure) Du har allt för att kunna gå vääääldigt långt så jump up on that horse och bara kör!

2014-01-02 @ 11:36:42
Postat av: äntligen

Mer klara bilder. En vinst för alla som ser dåligt. Jag ringde framtill nyss på 099-41401 sen hörde Telia sig o tackade för en ny byggnad i Dubai.

2014-01-02 @ 12:41:22
Postat av: Merlin

jag säger som tanten under säger till sin katt. Du så gosegosegoo. Katten svarar med ett bigt MJAUUUUU

2014-01-02 @ 14:47:56
Postat av: Sibylla grillen

Välkommen in.

2014-01-02 @ 17:04:35
Postat av: Martin

ni ser nedstämda ut i Bangkok.

2014-01-02 @ 21:47:20
Postat av: Yngwie

Hur var det i Måndags. Massor av folk enligt Kevin. Vad tyckte du om det?

2014-01-03 @ 13:37:33
Postat av: Anonym

Yngwie , dom flesta var där för Matildas skull och hon överglänste dom båda , hoppas någon filmat och lägger ut detta 😍

2014-01-03 @ 18:22:23
Postat av: Anonym

Finns en länk på matildamelinbloggen.wordpress.se där man kan se lite 😄

2014-01-03 @ 18:27:32

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0