Luddigt


Idag när jag kom hem så la jag mig ner i min säng. Alldeles stilla, allting kändes så stillsamt. En liten pälsboll hoppade upp och spann försiktigt medans hon tryckte huvudet mot min mage och trampade med tassarna. Så där låg vi två. Jag lyssnade på det rytmisiska spinnandet, så fridfullt. Bara såna små ynka saker kan ge mig så mycket glädje. Något som gör mig så varm i kroppen att just i det tillfället kan ingenting ont hända. Allt var bara stillsamt och tyst. 

Vilket luddigt inlägg. Wellwell ni förstår nog vad jag ville åstadkomma. Tystnad kan vara skönt ibland. Katter är bra sällskap. Nej okej inte ens jag vet vad jag ville åstadkomma med detta inlägg. Nåja. Godnatt fina människor 

Kommentarer
Postat av: Fan

Ett lite mer filosofiskt inlägg! Keep it up, du skriver bra! Puss!!

2014-01-21 @ 21:26:08

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0