Du vackra stad







Min helg i några bilder! Ursäkta blottandet av cleeeveage osv, bobiiies... Har sovit hos Sara hela helgen, det började med en mysig middag för tio på la cucaracha, käkade tapas! Sedan var vi kvar och snackade lite...sedan hem till Åkersberga! Dagen efter degade vi på Saras rum hela dagen tills vi kom fram till att bege oss mot Rågsved till Carro där hon hade massa vänner på besök! Fruktansvärt roligt och mysigt må jag säga! Resten är historia, väldigt oklart men kul haha! Och i söndags kollade vi på film hela långa dagen, och imorse gick jag upp superduper tidigt, åkte tåg in till Hötorget, gick på möte, gick sedan på stan från nio till fem hehe. Köpte en jacka och ett par jeans bland annat, satte mig på expresso house, läste en bok, filosoferade. Ja ack vad världen kan vara fin ibland. Tack för denna gång Sthlm! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pingstmöte?

2014-01-28 @ 00:55:39
Postat av: johan

Behöver inte be om ursäkt för dina fina cleeveage ;)
Och förresten hela du är superduper fin :)
Puss

2014-01-28 @ 08:06:06
Postat av: säger som Zlatan

Du gamla du fria du fjällhöga Östersund
du glädjerika sköna Matilda Melin

2014-01-28 @ 12:12:44

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0