Do you wanna build a snowman?



Heeeeej på er! Kollade nyss på Frozen, åh vilken vacker film, grät så att tårarna sprutade, kan ju också bero på mitt PMS humör. Idag efter skolan så skaffade jag gym kort på gym24, sedan promenerade jag hem till Lina, där vi åt pannkakor, skrattade och tillslut somnade jag så sött i hennes säng. Det är så synd hur tidigare upplevelser med en familjemedlem kan påverka andra. Jag har en sån otroligt stor rädsla för att bli ledsen, visst det är okej att vara ledsen, men så ledsen som man brukade kunna bli, ständigt inställda planer, man får förhoppningar, som när man gör en riktigt fin snögubbe...och sedan mot våren smälter den, så direkt när något liknande händer, stänger jag av. Jag klarar mig med stabilt, eller någorlunda stabilt iallafall. Vill inte ha någon nedrans vår som smälter bort min fina snögubbe. Nu förstår säkert ni ingenting. Aja skitsamma, kolla på Frozen!!! DEN ÄR SÅ FIN<3 Godnatt 

Kommentarer
Postat av: Dr Snooze

Vissa förstår andra inte. Man litar på en person men den går inte att lita, ungefär som vädret. Träna o sov bättre då klarar man mer. Du är VÅR-idol.

2014-02-05 @ 00:32:27
Postat av: info

Finns gratis sajt på nätet som visar nya filmer. Ikväll blir det korvkväll med stora korvbröd from USA o boston. .

2014-02-05 @ 13:46:20
Postat av: Puss o kram

Var inte ledsen, ät korv o lyssna på JEM. Kanon grupp.

2014-02-05 @ 15:21:41
Postat av: ell

känner igen mig i detdär..

what to do when he don't wanna build a snowman..

2014-02-05 @ 22:22:53
Postat av: Anonym

Dagen gryr och visar sitt ego
barnen leker i skogen
grannens hund äter Lego
pappan dansar på logen

endast tomten sover
med en tumme på sned
Afrikas djungel grillar bäver
allt är inte verkligt på en sked

2014-02-06 @ 12:42:58
Postat av: Anibanani

<3 :(

2014-02-12 @ 14:17:39

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0