Q/A

SJUKT bra i Idol. Bara sport och bra idolauditions som får mig att grina - och det här var en av dom. brutalbra.
Svar: Tack så otroligt, blir så sjukt glad utav sånt här! Kramar i massor!

Kan du inte skriva innan du har tex match så man kan komma och kolla? :)
Svar: Kan ju försöka börja med det, självklart! :)

Vart har du hittat dom där??
Svar: Bland annat på chicy.se sen har jag bara sökt runt på olika sidor. Glömt bort de flesta!

Kanske inte rätt ställe å fråga😳 men har du kik eller nägon sånt sötis?😳
Svar: Haha jo men visst har man de, dock är jag inte en sån flitig användare utav kik sörru! Du får la klara dig på facebook och dylikt, kram!

kan du inte börja använda instagram lite mer :)
Svar: Anledingen till varför jag är så pass dålig på det nu är för att när jag var nere i småland, så vart min mobil överkörd av en buss osv.. Så sen när den vart lagad lyckades dom inte fixa kamerorna...Ska fixa en ny snart men är ju så seg på att få det gjort! Men ska snart ta tag i det haha :)

Vart är den ifrån? Skitsnygg
Svar: Visst är den! Chicy.se eller nastygal I believe.. kommer inte ihåg! 

Tjenare! Satt och slökollade lite på idol härom dagen och såg dig. Jösses vad söt du är, vilken utstrålning! Sen när du öppnade truten kunde du sjunga också - herregud. 
Ville bara önska dig lycka till i idol (jag vet, du kanske redan är utslagen) och OM du går till tv-sändningarna har du i alla fall min röst. Kram. 
(Bonusfråga: Hur är Anders Bagge i verkligheten? Han verkar vara sjukt soft och rolig. Typ "Världens bästa farbror" man gärna tar en fika och snackar skit med". Är han sån?)
Svar: Tack tack å tack! Härliga människa!!! Miljoner kramar ska du ha!
Har som inte riktigt fått möjligheten att prata med Bagge "i verkligheten". Men tycker han verkligen verkar vara en sån härlig, skön människa, alltid glad, en skön prick helt enkelt! Så det är mycket möjligt!

Men vem är snyggingen i nedre högra hörnet !!!
Svar: Det är min härliga lilla smålands pöjk det! :)

Hej matilda! Ska man stanna i ett förhållande där man inte är lycklig och inte växer som person men ändå älskar honom?.. Väldigt tacksam för svar, puss!<3
Svar: Hej! Det beror nog helt på men så länge det positiva överväger det negativa så ger man det väl en chans? Men samtidigt om man inte är lycklig i sitt förhållande, varför stanna kvar? Det är nog något som du får känna själv, om han inte gör dig lycklig längre och håller dig tillbaka så är det kanske så att det inte är menat att det ska vara ni. Lycka till! Kramkram.

Du verkar vara duktig på matlagning , jag är sugen på att baka denna regniga dag , har du något bra tips , inte allt för onyttigt tack !
Svar: Jag är inte ett dugg bra på matlagning, brukar inte laga mat, tycker jag åstakommit värsta lyxrätten när jag gör omelett och soppa haha. Men ett litet tips som jag fick från när jag läste Alexandra Brings blogg(hon har sjukt bra mattips) är en rätt så basic sallad, prövade göra den och holy moly så gott! 
Ruccola, sugarsnaps, paprika, morot, kalkon, varm chevré och valnötter toppad med ringlad honung!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar när en människa faktiskt tar sig tid och svarar ordentliga svar på frågor. Du verkar vara så härlig haha! Kram!

2013-09-03 @ 23:02:09
Postat av: Matilda Nilsson

Har du någon mail eller något sånt som man kan kontakta dig på utan att alla andra ser?
Du får gärna svara så fort som möjligt!

2013-09-16 @ 20:23:35
URL: http://nattstad.se/matiildaniilsson

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0