Q/A

 Har du ledigt ifrån skolan eller har du med dig massa läxor eller hur gör du?

Svar; Ledigt två första veckorna.. fast jag pluggar fortfarande distans. Väldigt komplicerat alltihop, och vill verkligen inte behöva gå om!!! Så får skärpa till mig med allt plugg.

Hej 
Jag heter Tobias Paulsson, är 26 år, bor i Ängelholm och är ett jätte stort fan av dig och har nu 2 frågor. 
1. Vill du vara vän på Fejjan med mig? 
Och 2. Gillar du balansbollar och gymnastikmattor? 
Själv samlar jag på det men kommer aldrig träna inte ens om jag är på ett hotell. 
KRAAM
Svar; Hej Tobbe mannen! Som svar på ettan, tyvärr så är min egna lilla fb privat, försöker hålla den så också, men om du vill eventuellt skriva några rader osv så har tv4 gjort en sida, en "fanpage" där man kan skriva lite osv! Så där får du och alla som vill kika in och gilla, dela och allt sånt där trams! kraaam!
 
Varför gör alltid snygga people grimaser? Oj fan det är ju sent kollade på fast and furious 6, sccchhh hon sover.
Svar; Jag älskar att göra grimarser, posar ju på varenda annan bild, så ibland må man ju få visa lite olika sidor av sig själv tycker jag! Aha den är bra, okej väck na inte då förfan! (kram)

Har du snackat med Kevin Walker något? Hur är han? Vilka umgås du mest med i "idol-gänget"? Snyggaste killen i idol? ;)
Svar; Lite har vi väl pratat, han är super go tycker jag! Alltid glad och härlig, väldigt snäll! Umgås med nästan alla, vi är som en liten idol familj! Alla är de ju så stiliga, skulle kunna äta opp dom allihopa! ;)

Tjatja Matilda! 
Jag har hört att du är Star Wars-nörd, stämmer det? Skulle du i så fall kunna berätta lite mer om nörderi, haha? :) Ha en grym dag i storstaden, jag tror mycket på "Midsommar-matilda", kör STENhårt nu tjejen!
Svar: Tjeeeenare mannen! Tycker Star Wars är grymt, men en nörd är jag väl inte riktigt haha. Lite töntig är jag allt, men ingen expert på star wars tyvärr! Det ska jag allt ha, tack så hjärtligt mycket, ska köra STEINHÅRT JA. may the force be with you.

Hur är Kevin som person? Har han kommit till er nu eller är han fortfarande iväg? Hur ser en normal vecka ut för er? Alltså vad gör ni från lör-tors? :)
Svar; Som jag beskrev ovan, super härlig!! Idag var han en stund med oss, och nu har han farit iväg igen. Tycker det är så sjukt starkt gjort det han gör, pendlar varannan dag i princip fram och tillbaka. Riktigt strongt gjort!!! En normal vecka brukar oftast se ut såhär i princip: Sångcoatch, stylister, psykologer, äta, träna, öva, öva, öva, repa, sjunga, framträda, intervjuer och dylikt!!! 

Hej underbara, vackra, söta Matilda. 
Du, Sara, Elin är mina största idoler och jag ska göra allt för ni ska stanna kvar. 
Nu har jag frågor. 
1. Vill ni 3 vara vän med mig på Fejjan? 
Det skulle betyda jätte mycke för ni är bäst. 
2. Gillar ni 3 balansbollar? 
Jag älskar det och samlar på det men skulle aldrig få för mig träna, trots jag är musiker. 
Jag promenera i bland det räcker. 
Tacksam för svar rara du. 
MVH Tobias
Svar; Hejsan du fina människa! Vad glad vi blir, ska hälsa så gott från dom också!
1. Alla vill hålla sina fb's privata, men du får mer än gärna skriva lite på våra "fanpages".. eller våra sidor eller vad man ska säga, fanpage låter så konstigt.. liten tjej fra norrland ska väl int ha nå fans, ni är mina kåmpisar allihopa ;)
2. Dom är ju roliga att studsa på, annars har vi nog inte utvecklat något större förkärleks förhållande på det planet.
Ha det så bra kära Tobias! Kramar!!!

Är folk så barnsliga som dom kommenterar eller är det bara jag. Ja jädrans sa mormor o knep lusen med tårna. Kolla på Gunilla Persson ikväll så förstår du att du är frisk men inte hon. Ha det nice.
Svar; Jag förstod inte riktigt det här, gunilla persson.. är ju en person för sig. Ja ska ha det himla nice, hoppas du med har det nice. 

På en youtube video leker ni med elden och sen fångar nån mat med munnen., är det dessa friends som syns häruppe. Dom som inte har blogg i idol gänget förlorar ju mark, blir det idol blogg på tv4.se eller bara här?
Svar; Jo det var för två somrar sedan, tror båda tjejerna på bilden var med, dock inte så säker på att dom filmas så mycket! Jo så kanske det är, tror jag får behålla min egna lilla blogg, får nog bara "fanpages"(där kom det igen, kompispages kallar vi det från och med nu) av tv4 :)

Min vän är kär i dig
Svar; Jag är kär i hen med. 


Känner du någon josefine eklid? :) föresten, kul att du är från Östersund och har talang!❤
Svar; Inte vad jag vet, sen är jag väldigt dålig på namn också... Ja Östersund är en fin liten stad, man tackar och bockar, vad roligt att du tycker det :D 

Du har varit min favorit sedan dag 1, då jag såg dig med midsommarkransen i håret. 
Vet du när ni kommer till Malmö? 
Tänkte nämligen vara på plats och stötta dig :) 
GO TEAM MATILDA! 
Svar; Oh youuu, vad glad jag blir, KÄRLEK TILL DIG. Malmö? Har inte hört någonting om det ännu tyvärr, men vem vet! Kanske att vi tar oss dit en vacker dag!

Följ gärna @MatildaaMelin på Twitter, ett fankonto! :D #meliners 
Svar; förstår min inte på twitter ännu, får gå någon twitter skola eller något.. Haha jag älskar den som kom på meliners hahaha, helt otroligt vad söta ni är alltså. Mina små meliners haha, gullepluttar!

Vad är din riktiga ögonfärg?
Svar; Grön/blå, hade bruna linser på slutaudition och innan osv. Men nu har de gått sönder så slängde dom. Får bli á la naturelle jouguuurt istället! 

Hej! :-) Jag tycker du var asgrym och jättefin! 
Men alltså jag måste bara fråga - har du varit med i någon film eller bott i Stockholm någon gång? Jag känner verkligen igen dig från någonting och det är inte bara jag, utan kanske 15 av mina kompisar som alla undrar vart vi sett dig förut!!!!!
Svar; Hej på dig, tack såååå mycket, gölle! Nej inte vad jag vet, kanske har mött er i någon fotbollsmatch eller något sådant. Annars har jag ingenaning, no se! Kram

Och nuuuuuu hinner jag inte svara på mer frågor! Får fortsätta imorgon eller när det finns tid över! Sov så gott mina kära vänner! Sov sött, dröm och småkryp du mött.

 


Kommentarer
Postat av: Filip

Som sagt, undrar om där finns intresse från dina sida att ha en egen App (iPhone,Appstore) där blogginläggen, dina instabilder, tweets, klipp från idol osv. dyker upp? Allt-i-ett helt enkelt, en app för alla "Meliners" :)

Ha de gött och lycka till framöver!

2013-09-26 @ 01:06:35
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna förklara hur hela idolresan går till. Är jätte sugen på att söka. Då menar jag.

1. Man har ju audition för en annan jury först, hur länge tar det tills man får veta att man är vidare till den riktiga? Om man får veta det direkt.. Hur länge är det mellan, en vecka, tre dagar?

2. efter den riktiga audition hur länge är det då tills gruppmomenten, kvalveckan osv? Och spelas allt in samtidigt? Eller är det en vecka i juni, en i augusti osv? Hoppas du vill svara. Är sååå nyfiken! Hejjar på dig alll the waaayyy!!

2013-09-26 @ 09:30:47
Postat av: Tobias Paulsson

hej
Vill du, Sara M, Elin Sara Sangfelt hälsa på mig en gång?
Kraam

2013-09-26 @ 12:23:41
Postat av: Fanboy/@MatildaaMelin på twitter

Det var jag som kom på "melineeeers" :D Följ gärna mig på twitter eller instagram (@matildaamelin) :D

2013-09-26 @ 13:54:13
Postat av: Oskar niklasson

Jag har några frågor till dig om du har lust att svara.
1. Vilka av deltagarna har du kommit närmast?
2. Gillar du någon sport?
3. Har du lust att följa mig på instagram?

2013-09-26 @ 15:54:43
URL: http://maddelishees.blogg.se
Postat av: elin

vet du/känner jakob berggren? :)

2013-10-01 @ 13:06:57

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0