Q/A


Det ryktas om en romans i idolbubblan, kan det möjligtvis vara mellan dig och jens? ;)
Svar; Vart får people allt ifrån, absolut inte, han är som en storebror, knasig som få!

Vilken app använder du till dina bilder?
Svar; Whitagram och VSCOcam

Vad heter din Tumblr?
Svar; maddelishees.tumblr.com :)
 


Du var så fin i håret denna fredagsfinal! Vem fixade till din hårfärg, vad heter frisören? Har i alla år haft blont hår men blev riktigt sugen på att få din hårfärg nu till hösten, men viktigt med en bra frisör :)
Svar; Tack så mycket söta du! Ja du, I have no idea. Kan återkomma med det! pussssssss

Hej Matilda!
Vad har du för färg på dit hår?och vad använder du för foundation? Sååå så snyggt!
Kram and Good luck
Svar; ingen aning, brun/blond/orange typ haha. Vet inte riktigt vad han som färgade använde för färger! Jag använder Loreals true match foundation.

Nu är vi klara o väntar på Fredagen, tyvärr spelas fotboll på Friends men what the häck, Matilda go for goal. Vad är Kakan för en kaka egentligen, pepparkaka eller sockerkaka? Marängswizz kanske med banan o chocklad ovanpå.
Svar; Jag vet inte men typ någon sorts choklad kaka med rosa strössel med en gnutta med underbar femenism ovanpå. (Btw följ gärna kvinnohat på instagram, sjukt bra sida)

Vad har du för mobil kära du, suddiga bilder som dimman i Bukarest 1889 men annars är du go.
Svar; Haha men förbövelen, det är en app som gör dom så. Jag min herre eller dam äger en Iphone 4s. Som har en hyfsad kamera om jag får säga det själv ;)

 Was ist das? Vem är dom?
Svar; Näääk och nimo, underbara rappare. Älskar näääk. Jag har en väldigt konstig och bred musiksmak haha.

vilket program går du på gymnasiet?:)
Svar; Estet Media går jag! :)

Är det sant att du tog emot 2000 kr för att bära tröjan från DM retro?
Svar; haha nejnej, det var jag som gick dit och frågade snällt om jag fick låna några av deras underbara plagg!

Lyssnade på Superhero med Lloydskan, varför i hela fridens namn körde du inte den i hennes slow takt, då hade folk kissat på sig. Helt perfekt för dig men du twistade upp den, jädrans envis tjej. Dom här låtarna vill jag ha på en skiva sen, man får lite pondus av att du är envis.  Du har en musiksmak som vissa behöver uncover för att man skall förstå.
Svar; Det var min tanke från början, men man får inte alltid som man vill. Det är några andra som proddar låtarna. Så efter thrift shop när jag ville sänka tempot var det tyvärr omöjligt då de redan börjat prodda nästa låt. Och man valde de två låtarna efter kvalveckan då man var lite uppe bland molnen, eftersom det gått så bra och trodde att man kunde göra vilken låt som helst i hela världen, att man var stålmannen. Sedan när man fick en smäll av verkligheten gick det inte att ändra på. Men nu har jag lärt mig den läxan och börjar ta bättre låtar i framtiden.

Kan man hitta en adress till dig någonstans så att det finns möjlighet att skicka ett kärleksbrev?😳
Svar; [email protected]  Eller också med röksignaler, eller varför inte brevduva?

Går ni ut någonting i Stockholm eller? :)
Svar; hur ska man tolka detta haha, ja utomhus är vi ju. Men om du menar "gå ut" som i på krogen osv, så är det nej för mig och erik iaf, då vi är pyttesmå.

När du sjöng turning tables lät det så äkta, sjöng du till nån speciell?
Svar; Det kan man väl säga att jag gjorde. En gammal flamma perhaps.

har fina du instagram?
Svar; Jajamen, matildameliin heter jag där! :)

Så himla fin klänning!! Vart är den ifrån?
Svar; från BikBok är den blåa blomklänningen ifrån! KRAM

Har två frågor förresten:

1. Vilka sporter är du intresserad av?
2. Hur lång är du?
Du är bäst!!
Svar; Fotboll, boxning är väl de som jag tycker är roligast!
Jag är 167 centimeter! du är bäst love.

Du har ju typ blåa linser! TA BORT dom.
Dina bruna ögon dör man ju i. Du är så himla fin i bruna ögon snälla ha de i tv . Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Svar; Det är såhär, det är faktiskt så att innan hade jag bruna linser, och nu har jag tagit ut dom. Så de blåa är mina egna haha. AND NOW I REST MY CASE.

när du sökte till idol, trodde du att du skulle komma såhär långt då?
du är grym och så otroligt vacker!!
Svar; Absolut inte, jag blir mer och mer chockad för varje gång de säger mitt namn och när jag får ett ja. Tack så jättemycket kära du. Stor bamsekram!

Du är så sjukt vacker!!
Är du singel? Du borde inte vara det iaf^^
Kram! :)
Svar; Tjenare din ladies man, but as a matter of fact I am single. Kraaaam

Så det var de frågorna jag hann svara på, sedan vill jag bara tacka för alla de andra underbara fina kommentarerna som jag får. Läser varenda en av dom och blir lika glad för allihop. Hade jag kunnat hade jag gärna kramat och tackat varenda en av er för att ni gör min dag. Ha det bäst!

 






 

Kommentarer
Postat av: Manne

Märkliga låtval bland kidsen tomorrow men Otis är en Reddning för dig. Har du kollat på Youtube, Bea Miller, en 14 åring som sjunger Roar, Katy Perrys fina låt. Den stilen passar dig så sparar den till en Fredag.

2013-10-17 @ 18:36:19
Postat av: ?

Får ni inte väla fritt i ett låtämne utan får en sketen lista? Du som country brud ala Bard tjafset är som att börja bryta kol på Mariatorget med träspade. Slow slow tempo med balla Winehouse utdragna tänder ord, lägg på sammetsögonen på kameralinsen o gör lite små höjningar här o där som vanligt. Dock of the bay är lite snål med raderna men men, lyssna på hans fa fa fa o Arthur Connleys(felstavat) Sweet soul music, en av dom bästa låtarna nånsin.

2013-10-18 @ 01:32:04
Postat av: anonym

jag tycker du ska sjunga en adele låt, för när du sjöng turning tabels så dog jag typ!

2013-10-19 @ 10:47:23

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0