Fina ting


Aloha medmänniskor! Ja nu är det såhär va, tänker i fortsättningen skita i kritik och ditt å datt. Allt i livet behöver inte vara så förbannat seriöst. Livet leker och musik är kul, korv är gott. Och fiskmåsar som bajsar en i huvet är inte så kul, men sak samma. Ville egentligen bara tacka de söta flickorna/pojkarna/homosapiens som kommer fram efter fredagsfinalerna och förgyller denna underbara resa, vill äta opp allihopa! (Speciellt ni som ritade och gav mig så vackra smycken, blev så glad så) Ni är så förbaskat bra allihop, klem 

Kommentarer
Postat av: Äntligen

Inte fan skulle Lill Babs va kvar om hon grät varje gång Partaj skojar med henne.
Jag gillar hur du växer inombords.
Be inte om ursäkt.
Du gör det jag inte vågade en gång.
Zlatilda Melin.

2013-10-21 @ 01:45:16
Postat av: Emil

Du är så jäkla bra Matilda och helt klart snyggast i idol!!!

Men om du får chansen snälla kan du sjunga Taylor Swift - You Belong With Me?
ILY

2013-10-21 @ 11:34:56
Postat av: Barack Obama

faaaaaaaaaan va jag hoppas att du sjunger en av Linnea Henrikssons låtar på fredag, det hade blivit helt magiskt

2013-10-21 @ 13:06:47
Postat av: Mys

Hej Matilda, först och främst är du bäst, sötast och coolast i Idol. Jag undrar om du kan berätta lite mer om din musiksmak? Vad brukar du lyssna på? Lyssnar du bara på ny musik eller lyssnar du på äldre grejer också? Soul eller rock eller nåt?

Kram!

2013-10-21 @ 17:20:58
Postat av: Anonym

äntligen växter du av kritiken istl för att sjunka!

2013-10-21 @ 18:02:13
Postat av: Tant Gertrud

Nu har jag duschat i tårar sen i Fredags, blev så glad när Bard ville skriva en svensk text till dig o Frösön och tårna i Stor sjön, men sen sa Bengt att det var en negativ sak. Teletubbies var annars skoj på sin tid så Bagge e för härlig, men sen sa Bengt att det också var elakt. Tanten i mitten, den ljusa med hög röst, skrek så vi fick stänga av ljudet. Men det var roligt att hon kunde ditt namn så många gånger utan att säga fel.

Puss o kram från oss alla till er alla.

Ja just det Klem också till dig Matilda i en särskild påse.

2013-10-21 @ 18:15:51

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0