why so serious?


Aloha medmänniskor! Idag har jag och min vän lina förtjänat en varsin guldstjärna, jajamen. Vi tog oss till gymmet och sprang en lång sträcka på band. Benen kändes som betongblock men det är väl så det ska kännas! Sedan pallrade vi oss hem till hennes crib igen och gjorde popcorn, vilket resulterade till att de vart brända och plattan började brinna, men den situationen löste vi snabbt och bra. Imorgon ska jag flyga för första gången all my myself, blir intressant. Jag som inte ens är speciellt bra på att orientera, hur ska detta gå... Ack vad nervöst. Vi får se hur det går! Ska bli kul att få åka till Göteborg och uppträda dock, det ser jag fram emot väldigt mycket! Sov så gott nu mina små!!! 

Kommentarer
Postat av: rältsöng

Du ser ut som en ung Momon kvinna sim skall vigas med Percy och hans släkte. Glöm nu inte visa bilder på Sarorna o Melin själv. Ta en icke suddig som går att ha på smartphåns front.

2013-11-22 @ 12:50:00
Postat av: tölt

Mormon var det.

2013-11-22 @ 12:51:42
Postat av: jese

lägg upp covern nu! puss

2013-11-22 @ 16:21:38
Postat av: 099-41400

Ikväll skall du sjunga Self-Esteem och Let me catch your sweet thing på min tv. Alla Stim pengar går till mig.

2013-11-22 @ 16:35:15
Postat av: Emil

Why so snygg?

2013-11-22 @ 17:08:48
Postat av: Farapataket

Okej nu får du bannemig ta dig i kragen och skicka en snap till mig! Det värsta som kan hända är att du inte vill träffas och då är jag ur världen! Men jag är en riktigt go gubb så kör nu! Skicka iväg en snap till farapataket! Vill du inte skicka något coolt så kör på en vägg och ge mig chansen att charma dig😘😘

2013-11-23 @ 01:26:57
Postat av: Jag?

Vill ha ett äpple av dig Matilda, ett grönt, om du hashtaggar ett äpple snälla så kan du väl slänga med en filt o två tofflor också.
Varför svarar du aldrig när jag ringer i kyrk klockan i Mora.

2013-11-23 @ 01:33:35

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0