thunderbuddies

Här är mina två bästa. dreamteam, ungefär detta som utspelar sig på en kväll

 


Kommentarer
Postat av: Nesse

Ni e sötare än Baggarna.

2013-11-13 @ 19:04:44
Postat av: Anonym

Ni e sötare än Baggarna.

2013-11-13 @ 19:04:53
Postat av: Sara Lindberg

Hej Matilda :)
Jag har skrivit till dig på facebook, dock fanns det så många konton med ditt namn så vet inte ens om det jag skrev kommer fram till dig?

I vilket fall som helst så söker jag ett sätt att kontakta dig angående en julkonsert i december.
Du får gärna återkomma till mig :)

Ha det gott så länge!

2013-11-13 @ 19:17:06
URL: http://hjarnkolljamtland.se
Postat av: Anonym

Måste bara säga att du är den vackraste personen jag sett! Till och med min pojkvän blev kär i dig... Haha :-) Tillslut blev jag nästan leds när han aldrig slutade säga hur vackra dina ögon är

2013-11-14 @ 00:33:43

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0