Handen i fickan fast jag bryr mig


Väldigt lång dag, började med en åktur till stylisterna, provade massor med klänningar, byxdressar och allt vad man kan tänka sig! Ja hua, sedan bar det av in till hotellet igen, där det bjöds på repitioner, och psykolog samtal m.m. Och nu har jag gråtit floder till the impossible filmen..sorligaste jag sätt på länge. Men kanske behövde lätta lite på pressen, bara ha en riktig gråt session. Ja minsann, och nu ska jag läsa en bit ur min bok sedan släcka lampan och drömma om något fint. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Morbror Dafne

Varör är du o Zara Larsson blåa under ögonen, är det storheten som kryper fram. Ni har samma trötta ögon ibland. Förstår att det är en stor omställning för en liten människa på jorden med idol.

2013-11-07 @ 01:04:53
Postat av: Anonym

Du är bara för grym!

2013-11-07 @ 02:04:02
Postat av: Anonym

Frågestunden då?

2013-11-07 @ 14:10:07
Postat av: anibanani

Du är så vacker!

2013-11-09 @ 09:20:34

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0