love spell

Förlåt för mitt otroligt dåliga bloggande haha. Har varken funnit tid eller vilja till att blogga, men det kommer väl! Igår så käkade jag middag hos Julia med henne, Ellenor, Lina och Olle! Vet inte om man ens kan kalla det för middag egentligen, det är mer massa komplett invalida människor som trycker mat i ansiktet och slåss över godis. Det tyckte jag var en ganska bra förklaring haha. Idag har inte varit en sån specillt produktiv dag, har käkat på donken med boysen sen hälsat på Thyra som stod och sålde remmar, kollat på 112 aina, sen har jag bara legat hemma och kollat på film och käkat det ni ser ovan. Filosoferat och kommit fram till lite saker som jag borde ta tag i inom en snart framtid... Får se när jag får orken till det. Har match imorn och borde försöka komma i säng! Men hoppas ni haft en trevlig och givande kväll! Godnatt mitt herrskap!

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0